9. 1. 2014

Two can keep A secret if one of them is dead

Ahoj! Jak se všichni máte ? Taky vás tak strááášně nudí a vyčerpává škola? Mě úplně hrozně. Jsem tak strašně unavená a vyčerpaná! Pořád jenom nějaký testy, domácí úkoly a tak. No prostě děs.
Dneska bych vám chtěla ukázat pár věcí, co jsem si za prosinec a kousek ledna oblíbila. Omlouvám se, že nemám vlastní fotky, ale pořád nemám baterku do foťáku! Ale zejtra bych už ji asi měla mít. Já už potřebuju fotit!
Victoria's Secret - Beauty Rush SHINY KISS Lip Gloss
K Vánocům jsem dostala tyhle lesky od Victoria`s Secret. Jsou úplně skvěly sladký a krásně voní.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more



Tahle maska je vážně zázračná. Už po prvním použití se mi konečky přestaly třepit a taky mi připadá, že mi trochu vyrostly.


Nejlepší pití na světe! Mamka mi v Makru koupila takový velký balení, ve kterým je jich 12! (už mám půlku vypitou).

Je to asi divný, ale vždycky v zimě jím pořád mandarinky. Mňam!

Nějak jsem si v poslední době oblíbila kabáty. Mám takovej podobnej, ale hezčí :)

                                                                                                                                             Bett

7 komentářů:

  1. Aaa tu masku potřebuju! Sice jsem se zbavila roztřepených konečků (tedy víceméně), ale chtěla bych, aby povyrostly. Victoria's secret lesky musej bejt super :) O tom pití jsem v životě neslyšela, ale ledový čaje miluju a tady v Anglii mi výrazně chyběj. (Zvláštní, čajová zem, ale ještě jsem tu neviděla ledový čaj!:D)
    Jestli je ten kabát hezčí tak musí bejt fakt super :) Já mandarinky zase nejím, nikdy mi nechutnaly a dokonce mi smrdí:D:) Ale hezcí oblíbenci.

    OdpovědětVymazat
  2. Arizona je absolutně TOP ♥ a asi tě zabiju, protože ja taky chci abych jich doma měla 12 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky pořád jim pomeranče..Kde jsi koupila tu masku??..Potřebovala bych nákou takovou..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já už mám školy taky plný zuby..furt píšu nějaký reporty. :D Jinak ty čaje jsou fakt výborný.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat