3. 1. 2014

All good things are young, wild and free

Už jenom 3 dny do konce prázdnin! Nééé! Mě se tam tak strašně nechce. Jak si užíváte prázdniny? Já celkem jo. Už se těším na další Vánoce. Celý dny trávím luštěním křížovek, koukáním na televizi, jedením a pitím coffee. Prostě ideální prázdniny. Ale už se musím začít chystat do školy. Brrr. A taky vůbec nemám nápady na články. Tak přidám jenom nějaký inspirativní obrázky.

                
♥ | via Tumblr
 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Love city 

Oh of course. | via Facebook
I want to be Cinderella

hot chocolate | via Tumblr
  Hot chocolate :*

Untitled


OMG | via Tumblr
 Yes, I´m.

wolf


I guess this is better than drugs

White lips, pale face, breathing in snowflackes

Minions 💞💞

Y. O. U. N. G.

😋
    
                                                                                                                   Bett

6 komentářů:

  1. Já si užívám prázdniny skvělě..Zejtra bude suprovej den..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Takové obrázky jsou opravdu super. :)
    Jinak ... na to, jak ty prázdniny byly dlouhé, tak utekly strašně rychle, taky se mi do té školy nechce.

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné obrázky! :) taky se mi do té školy nechce, bože :/

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa taktiež vôbec nechce ísť do školy :/ Už aby som sa trz učila :(

    OdpovědětVymazat