5. 1. 2014

We read to know that we are not alone

Achjoooo.....Zítra už zase škola... Dneska jsem skoro celý den počítala matiku a psala čtenářák. Dneska se s vámi chci podělit o pár knížek, které jsem si oblíbila, nebo bych si je chtěla přečíst.

The silence between the notes | via Tumblr
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
1. Trilogie Chaos - Patrick Ness
  Knížka vypráví o Toddovi, který žije na planetě Nový svět. Na téhle planetě je nemoc, která způsobuje, že všichni muži mají tzv. hluk, který obsahuje jejich myšlenky a ostatní je můžou slyšet. Jednoho dne musí Todd utéct a cestou se setkává s Violou, která sem přijela, aby zjistila jaké jsou tu podmínky pro život.
  Hrozně moc tuhle trilogii miluju a včera jsem si ve slevě koupila první díl (Hlas nože). Moc, moc doporučuju.
PageToPremiere | via Tumblr 

2. Koláč s kapkou jedu - Alan Bradley
  Hlavní hrdinka Flavie de Luce má hrozně ráda chemii a když je na zahradě jejího domu nalezena mrtvola a zdá se, že policie nic nevypátrá, rychle se ujme vedení a rozhodne se vyřešit případ sama.
  Nedávno jsem našla v knihkupectví i druhý díl a hrozně moc si ho chci přečíst. Po přečtení této knížky, jsem dostala chuť se jít učit chemii, ale rychle mě to zase přešlo :)

 

3. Město z kostí - Cassandra Clareová
  Clary Frayová se jednoho dne setká s lovci stínů a když zjistí, že její matka byla unesena neznámo kam, začne zjišťovat, že má zvláštní schopnosti a spolu s ostatními lovci stínů začne hledat pravdu.
   Tuhle knížku mám stáhlou do mobilu, ale nějak mě to na něm nebaví číst, takže se snažím sehnat knížku, protože se mně jinak moc líbí. Film jsem taky ještě neviděla, což mě dost mrzí, ale to se dá snadno napravit. :)

Mortal instruments:City of bones 

Znáte některou z knížek? Co byste si rádi přečetli vy? Jaká je vaše oblíbená knížka?
Tess 
 

9 komentářů:

  1. Ani jednu knížku neznám, ale prvni a druha mě velmi zaujala:))

    OdpovědětVymazat
  2. Město z kostí jsem nečetla,ale mám ho staženej a viděla jsem film..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu nepoznám, ale tá ,,Koláč s kapkou jedu" vyzerá dobre. Možno si ju prečítam. Ja idem do školy našťastie až v stredu, ale snáď to zajtra zvládneš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Město z kostí jsem rozečetla a nebavilo mě to.:/ Film se mi taky moc nelíbil, ale Lily je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já třeba vůbec nečtu:( mrzí mě to ale prostě se k tomu nikdy nedokopu :D
    Ale dost mě zaujal "koláč s kapkou jedu"

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem knihy. Mám svojich obľúbených spisovateľov a čítam teda hlavne od nich :)
    Dakujem za typy, priateľovi by sa určite páčila tá druhá kniha, možno sa po nej popozerám :)

    OdpovědětVymazat