25. 1. 2014

When words fail, music speaks

Ahoj. Jak si užíváte víkend? Já jsem dneska dopoledne byla dělat přijímačky na nečisto. No byl to docela děs. Půlka odpovědí mi chyběla a všichni ostatní to měli už dávno hotový a já jediná jsem to psala až do konce. Ale neva. Alespoň vím, že se mám víc učit. A taky jsem z toho děsně vyčerpaná, unavená a tak nemám moc sil psát nějaký dlouhý články, takže vám ukážu pár písniček, které poslední dobou hodně poslouchám. Nevím čím to je, ale poslední dobou mám na uších pořád sluchátka. Mám takový hezký růžový z Tchiba. Tak se mějte.

♡ ♪
Nejdřív jsem si myslela, že je to sprcha. Až po chvilce mi došlo, že je to sluchátko :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more



Nejlepší !!!! Poslouchám ji pořád dokola a ještě se mi neomrzela. V poslední době je (jsou, nevím jak se to píše) Echosmith moje nejoblíbenější skupina :) A mají hrozně hezký klipy.


Tahle je taky skvělá!

 

Nejlepší písnička na učení nebo na uklidnění. Jednou jsem ji dokonce poslouchala tři a půl hodiny!


Hrozně dlouho jsem nevěděla jak se tahle písnička jmenuje, ale od té doby co jsem to zjistila, ji poslouchám pořád.

Vždycky se mi u ní chce brečet, ale je krásná...


 U téhle brečím naprosto vždycky. Nejhorší je to když si ji pouštím v autobusu :)


A poslední taková na rozveselení. Posilujeme na ni ve stepu :)
- Bett

9 komentářů:

  1. niektoré nepoznám tak si určite vypočujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho si nedělej hlavu, kolikrát jsem to u zkoušek nebo testů měla podobně a nedopadlo to nejhůř.:))

    OdpovědětVymazat
  3. One republic jsou moje nejoblíbenější skupina,mám všechny jejich songy ♥

    OdpovědětVymazat
  4. super songy, miluju hlavně Let her go ♥

    OdpovědětVymazat
  5. prijimacky na necisto to mi pride ako strasny stres :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  6. niektoré poznám, ostatné si určite počúvnem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce ať ti vyjdou přijímačky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. jééé, mám ráda tyto článku! Taky nejspíš udělám brzy podobný článek, díky za inspiraci. :-)

    P.S. - Jedna malá pozvánka pro Tebe na GIVEAWAY, která právě teď frčí u mě na blogu - http://handbagforladies.blogspot.cz/2014/01/giveaway-balubunnycom.html Tak když budeš mít chuť, tak se zapooooj! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Counting stars a Let her go mám taky ráda, ačkoliv moderní hudbu většinou moc neposlouchám :D A držím palce k přijímačkám, uvidíš, že to nebude tak hrozný :)

    OdpovědětVymazat