18. 1. 2014

Who says the nights are for sleeping?

Ciao! Konečně víkend. Už jsem se ho vážně nemohla dočkat. Tenhle týden byla škola obzvlášť děsivá. Zítra jdeme bruslit! Už se hrozně těším. Ale máme sraz hrozně brzo,(v 11) takže musím jít dřív spát. Poslední dobou nemůžu vůbec usnout a pak ráno když vstanu vypadám a cítím se hrozně. I mamka se mě ráno lekla. Nemáte nějakej trik na to jak rychle usnout? A taky nemám vůbec čas ani náladu vymýšlet nějaký outfity, takže si to zkouším namýšlet nějak dopředu. Většinou to sice vůbec nevyužiji, ale baví mě to, a tak jsme se rozhodla pár takových zimňojarních outfitů ukázat.




Untitled #25
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Untitled #24






Без названия #23




Untitled #21




Untitled #22




Untitled #20
A něco na ples (ne že bych na nějakej šla)
                 
                                                                                                           - Bett

12 komentářů:

  1. Krásný outfit..:))
    Já když nemůžu usnout tak si dám hodně teplou sprchu a pak ještě čaj a pak lehnu a spím jako dítě..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. "Hrozně brzo(v11)" haha :D
    Zkus teplý mlíko s medem a číst knížku před spaním, mě to unaví..:) Někdy.:D
    Hlavně ty vínový věcičky jsou super♥

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední outfit je nádherný!:)

    OdpovědětVymazat
  4. nejvíc se mi líbí ten první outfit, hned bych si ho vzala na sebe! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny kombinace jsou krásné!! Brala bych všechno ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko je krásne! :)
    Ak nemôžem zaspať, vždy mi pomôže horúce mlieko s medom. Po tomto zaspím vždy. :)

    OdpovědětVymazat
  7. outfity jsou úžasný, ani se nedokážu rozhodnout který je nejlepší:D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. krásne outfity! :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tento článok stá za to!! Super!
    http://wonderlandwiki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Môj muž raz vyčítal niekde, myslím, že v časopise Maxim, ako na spánok. Jeden z redaktorov spomínal, že keď nevie zaspať, predstavuje si, že je v Hobitíne, prechádza sa tam, predstavuje si, že leží v tráve alebo v tom ich domčeku. Nechcelo sa mi tomu veriť, ale vždy, keď si to večer v posteli predstavím - bum! Spím do rána ako drevo. A to mám 28 rokov, nie som žiadne decko :)

    OdpovědětVymazat