30. 1. 2014

Workout, books, YouTube, music and coffee - January Favourites

Vítr se vám snaží dostat pod kabát, vlasy vám naschvál letí do obličeje a vy už se nemůžete cítit hůř. To znám. Každý den. Ale stačí mi těchle pár věci a nálada se mi zlepší rychlostí blesku.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

♥ Od tety jsem k Vánocům dostala dárkovou kartičku do Tally Weijl a doma mi skončilo tohle tričko. Je to ten styl crop, takže k riflím ho nosit nemůžu, ale měla jsem ho se sukní do pasu a hrozně se mi to líbilo.
♥ A konečně jsem si koupila Léto ve městě. Je to knížka o Carrie ze Sexu ve městě, ale když jí bylo sedmnáct. Je to sice druhý díl, ale už je v New Yorku a doslova a do písmene jsem to zhltla. Ňam.
♥ Odteď se na svůj pokojíček dívám i ze svého koberečku. Aplikace HardFox na posilování je na 42 dní a postupně se vám cviky ztěžují. Je tam šest cviků a postupně je musíte opakovat víckrát. Já jsem u osmého dne a už mám co dělat, abych se neplácala jako želvička.
♥ Už 10 000 krát se tenhle blog zobrazil. Samozřejmě, že spousta z toho jsme my, ale i tak je to něco a okamžitě mi to zvedne náladu. A 99 čtenářů? Fakt? Moc vám děkujeme za všechno, že si čtete naše články, komentujete a všechno ♥ (jů, dneska je tady těch srdíček nějak moc) (a moc málo závorek, musím to napravit)
♥ Taky jsem se vrhla do hledání nějaké další indie hudby. The xx, jsou božský, tak jsem si říkala, že třeba vyhrabu něco dalšího. Charli XCX má písničku slavnou písničku I love it a You (HA HA HA) se jí (mu? tomu?) taky podařila. A Flume - Sleepless se taky poslouchá moc dobře (ale pozor, já poslouchám nějakej remix). Klidně mi napište, jestli znáte nějakou indie (nebo prostě styl The xx) skupinu!
♥ A samozřejmě, že mám i oblíbenou stránku, kam prostě musím chodit a nemůžu z ní odejít bez úsměvu na tváři (nebojte nejsem kybernetická nebo něco, chodit myslím obrazně). Blog Coffe and sweaters má nejtalentovanější autorku a články prostě nejde nepřečíst jedním hltem. (hltem? já pořád myslím na jídlo, ale fakt, skoro je to nemoc)
♥ Youtuberka, na kterou se poslední dobou ráda dívám - Thatfashiongirl03
♥ Samozřejmě tady nesmí chybět jídlo. To bych mu neudělala. Honigwafeln (chápu, asi si říkáte, co to do sebe cpu), jsou děsná ňamka. Můžete si je koupit v Dm od Alnatura. A když si je dáte na hrnek s horkým čýmkoli, tak vám to pěkně změkne.

Fotka z blogu Coffee and Sweaters/Thatfashiongirl03/ty vafle♥/náramek, který jsem poslední dobou nosila pořád

 Tak už jsem úplně happy, když se dívám na všechny ty věci. He. A teď se jdu nacpat. A já to myslela vážně, že pořád myslím na jídlo. Třeba cíl mého dne je, že dneska půjdu do Subway nebo, že až přijdu domů, dám si Oreo. Asi jsem foodoholik.
Kejt

5 komentářů:

  1. díky za tip na super blog, hned jsem si ho musela prohlížet od začátku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vafle jsem také měla, jsou výborné!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ohh, nemůžu se dočkat jara a léta, už chci také nosit crop topy a skater skirts!
    :((

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za HardFox. Teď už se snad konečně donutím cvičit.
    http://littlesweetaffair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok :))
    http://wonderlandwiki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat