4. 2. 2014

Be like snow- beautiful but cold

Brrrr. Mně je tak strašná zima! U nás doma je zima pořád, protože taťka říká, že se mám otužovat a když je mi zima tak se mám vzít svetr. To si myslí, že mi ten svetr pomůže?
O víkendu se chystám na velkou očistu moji skříně a šuplíku s kosmetikou. Nevím proč, ale už se na to docela těším. Baví mě si takhle rovnat oblečení. Vždycky polovinu obleční narvu do igelitových tašek a odnesu je do garáže. Nikdy bych ho nemohla vyhodit! A taky většinou zjistím, že mi něco hrozně důležitého chybí a přemluvím mamku aby jsme šly nakupovat. Tentokrát se mi to asi určitě nepovede, ale třeba příště. Zatím vám ukážu, co bych si asi tak chtěla v budoucnu koupit.

Untitled #26
1. Mikina- snad asi v každým wishlistu mám mikinu. Ještě jsem si žádnou nepořídila, ale děsně bych nějakou chtěla, A ten nápis !!
2.Šaty- mám jich sice celkem hodně, ale tyhle se mi hrozně líbí
3.Bunda- celkem bych potřebovala nějakou takovou jarní bundu. Asi bych chtěla nějakou koženou
4. Krajkovaná sukně- už sice jednu mám, ale je rozbitá. Hrozně ráda ji nosím, ale asi bych si měla koupit novou.
5. Košile- asi je mi jedno jak by vypadla, ale nejvíc by se mi líbila takováhle červenočerná kostičkovaná.
6. Boty- ty potřebuju docela hodně, protože u těch mých zimních se rozbil zip a tak nosím takový podzimní, ale v těch je mi zima!


Untitled #27
1. Kabelka- kabelku sice vůbec nepotřebuju, ale nějakou bych chtěla, protože mám všechny takový barevný a nejdou moc kombinovat
2. Klobouček- ten mám taky v každém wishlistu, ale já si prostě nemůžu pomoct. Mě se tak strašně líbí! Sice mi takový klobouky nesluší, ale jednou si ho koupím!
3. Perličky- jediný naušnice, co nosím jsou tyhle perličky a z těch mích se oloupala ta perleť, takže bych potřebovala nový
4. Infinity přívěšek- klidně bych brala prstýnek nebo náramek hlavně aby na sobě měl infinity!
5. Kroužková šála- ti sice taky (skoro) vůbec nepotřebuju, ale nějaká černá by se mi hodila
6. Náramek- ten si asi vyrobím nebo spíš spravím. Už jsem jednou takový, na který se můžete věšet různý přívěšky měla, ale rozbil se mi.
7. Lak na nehty- hrozně ráda mám červený laky na nehty. Měla jsem 2, jeden mi vypotřebovala mamka a ten druhý vyschl. Určitě nechci tenhle od NARS, ale líbila se mi ta barva.
8. Brýle- ty vážně vůbec nepotřebuju, ale hrozně se mi líbí :)
9. Linky na oči- já mám doma jenom tužku na oči a s tou mi to vážně nejde. Mám taky ještě tekutý, ale s těma to taky neumím, takže bych chtěla zkusit tyhle ve fixu.
                                                                                                                  Bett



9 komentářů:

  1. Pěkný wishlist:) Já si chci taky pořídit nějakou mikinu, ale nikde se mi skoro žádná nelíbí:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu košili bych taky chtěla (líbí se mi takovýhle barvy) a ten náramek je úžasnej (bylo by skvělý si na něj věšet přívěsky jako v LOL)..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. My nemáme ani zdaleka takovou kosu jako u vás,ale taky furt topím,takže soucítím.Máme studenej barák. Svetr mi nepomáhá. Ani deka,ani dvě. :D
    Normálně máš fakt super vkus,všechno bych taky brala.

    OdpovědětVymazat
  4. přesně, některých kousků oblečení bych se nikdy nedokázala vzdát, i když je už vůbec nenosím :D a taky si často přerovnávám šatník, je to docela zábava a relax :) moc pěkný wishlist, mikinu s nápisem a křivák chci též :)
    a ty brýle jsou boží! :) <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, na váš blog jsem narazila až ted, ale je super, odebírám! :)
    Skvělá inspirace! Mě hrozně láká kožená bunda a ty kytkované šaty jsou taky strašně super! :) nádhera!

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist, líbí se mi snad každá z položek! Hlavně ty šaty jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak abych to nějak zhodnotila, co by se líbilo mě, tak asi ten bezva klobouček, kulaté sluneční brýle a károvaná košile, ale musím se krotit, snažím se aktuálně věcí spíš redukovat a naučit se nechtít nové :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty a kabelka mě naprosto uchvátily! Přeju ti ať si to splníš:)
    Já bych si přála nějaký hezky barevný kabátek... ale nikde na žádný nenarážím a když už - nikdy ne v mé velikosti. :/

    OdpovědětVymazat