6. 2. 2014

Eating is a talent, and it's my best talent

To je pro mě typický. Já bych se prostě neobešla bez článku o jídle. Zvlášť když polovinu dne nemyslím na nic jinýho než na jídlo. Když si máme v informatice vybrat náhodný slovo do tabulek, s čím myslíte, že příjdu já? Nutella. Ze všech slov si vyberu zrovna nutellu. To není náhoda. Jsem Kateřina Hlaváčková a jsem foodoholik, těší mě.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Každou neděli peču muffinky (teda skoro každou, když mám muffinkovou náladu). Tyhle jsou mramorové s mandlema. Ňam. Kdyby ste chtěli, tak vám sem můžu dát někdy recept. Dělám to z knížky od - aha! Právě jsem zjistila, že to tak nějak nemá autora. Asi se muffinky spolčily a rozhodly se, že o sobě napíšou knížku. No, jmenuje se to Muffiny a je to od nakladatelství IKAR, můžu jenom doporučit! Ha, teď mi došlo, že někdo chodí v neděli běhat. Já peču muffiny.



Zkusila jsem si prostě rozmixovat pomeranče s jablíčkama a je to moc dobrý. Akorát jsem si to nerozmixovala pořádně, takže v tom plavaly kusy jablek. Hups. A beztak je v tom tak miliarda vitamínů, takže se můžu pochválit, ne?


Přistižena při činu. I já si někdy (každou sekundu, každého dne) dopřeju něco nezdravého. To nahoře je tiramisu dělané uznávaným kuchařem, to jest mým tátou. Kdo chce recept, musí si říct jemu!


Tyhle těstoviny jsme objevily asi před týdnem a jsou moje nový nejoblíbenější. Najdete v Bille. Máma (přece to nebudu vařit já) je povařila a pak trošku osmažila a chutnají tak nějak činskoitalskopolívkově nudlově. Já mám nejlepší popisy prostě. A taky jsem zkusila hummus, je to docela dobrý, ale asi si ho ještě zkusím vyrobit sama, prý je to lehký.


Miluju preclíky. Tyhle jsou z Tesca a jsou nejvíc slaný! I když se jim občas nepodaří. Ale tyhle jsou fakt nejvíc preclíkovatý. ♥ Vymyslela jsem nám naši love přezdívku #preclíkejt.

Pidi návod na mnou upravenou horkou čokoládu :)

∞ Budete potřebovat: mléko, kakao (směs na čokoládu, ta moje je z Dm a doporučila nám ji jedna čtenářka), nutellu, čokoládu, případně mini marshmallow
∞ Do hrníčku dáte čokoládu podle své volby a nutellu a kakao (směs)
∞ Přidáte mléko a dáte do mikrovlnky tak na 2 minuty, možná i déle, prostě aby se vám rozpustila ta čokoláda
∞ Zamícháte a hotovo, můžete si tam dát ještě ty marshmallow (moje jsou od Bett z Candy Store)

Chutná to víc jako čokoláda, ne jenom jako kakao. Prostě special čokoláda. Jestli zkusíte, tak napište (pošlete fotku). Můžeme spolu čokoládovat.


Nejlepší kombinace! Knížka Má americká krása je super. O New Yorku ♥ Napsala to česká novinářka, co psala pro Reflex. Studovala v New Yorku. Má tam i o Dvojčatech, protože tam byla, když se to stalo. Hrozně se mi líbí, jak píše.

Tak, to bude od žroutky Kejt asi všechno. Moc děkujeme za 100 čtenářů ani ne za rok, moc si toho vážíme! Asi se půjdu najíst, jak jinak. Právě jsem se totiž najedla a pak šla psát článek o jídle, tak proč se nenajíst, že? 

P.S. Právě jsem zjistila, že nemáme štítek Food. Co?? Stydím se za nás.
Kejt

12 komentářů:

  1. Tu horkou čokoládu musím vyzkoušet !
    Zvu tě na Giveaway :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/02/giveaway-prozdravevlasycz.html

    OdpovědětVymazat
  2. jů, pěkný článek, miluju jídlo totiž :D
    tu novodobou horkou čokoládu zkusím a muffiny jsou nejlepší :*

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu horkou čokoládu mám strašnou chuť:) bohužel k ní dneska doma nemám potřebné věci:/:D

    OdpovědětVymazat
  4. och som hladna vdaka tebe! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jee to je úžasný:) Já se chystám koupit si "muffinovač"(nevím,jak se tomu říká přesně) a taky se těším,že budu zkoušet muffiny. To s nutellou dělám i studený,yummy

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně si mi udělala chutě,takže si musím jít něco sníst..:3
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hahaha, jídlo a lidský vztah k němu-to je celá velká kapitola. Někdy si říkám, jestli můj vztah k těm všem dobrotám není až nezdravý :D Ale víš co, kašlu na to až hned jak přetrpím poslední hodinu dějepisu, půjdu si domů udělat horkou čokoládu :3

    OdpovědětVymazat
  8. :OOOO take dobroty <3 hneď by som si dala tie mufinny a tu čokoládu <3 MŇAM <3
    Pozývam na GIVEAWAY :)
    Fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. och, tie muffiny tááák dobre vyzerajú ♥

    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. máme podobný talent vidím, haha!! skvělý fotky, mnaaaam <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  11. všechno to vypadá tak lákavě :-) hned bych si dala <3

    OdpovědětVymazat