24. 2. 2014

I want to inspire people

Nesnáším, když nevím co jsem to chtěla udělat. Když nevím jestli má cokoli vůbec smysl. Když mám v hlavě prázdno. Když nemám inspiraci. Ale (naštěstí pro vás) vás mám moc ráda a proto vám od těchto chmurných myšlenek můžu odpomoci (aspoň doufám). Rozhodla jsem se sepsat pro vás pár tipů, jak se inspirovat. Kde vzít inspiraci a jak neztrácet naději (musí to být dramatický). Protože kdo by nemiloval ten pocit, když se mu povede něco originálního nebo ho napadne geniální myšlenka (tu já moc často nevidím). Já to prosím upřímně miluju.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Jako první byste asi měli najt něco, co vás inspiruje. U každého to může být něco jiného. Ale určitě všechny musí napadnout stránky jako wehearit , pinterest nebo tumblr (i když ten jsem upřímně moc nepochopila). Já když nevím, kam bych se vrtla nebo čím už bych se inspirovala, tak si prostě na chvíli od toho všeho inspirování odpočinu. Prostě myslím na něco jinýho a když se k tomu pak vrátím, tak mě to picne do čela a mně přijde, jakto že mě to předtím nenapadlo. Taky mi pomáhá si to všechno sepsat na jedno (nebo klidně i víc) místo. Já mám asi stopadesát deníčku, každý na něco jinýho. Jeden na nápady ohledně blogu, druhý o outfitech, další o nápadech na DIY, dárky...Prostě si to všechno pořádně rozepsat a rozvést svoji myšlenku.
A na počítači si to zase uložit do záložek. Vždycky jednou za čas si je projdu a občas mě překvapí, co najdu.


A teď, když už ten nápad máte a nebo jste třeba našli nějaký DIY je čas na to, přetvořit si to podle sebe. Nevím jak vy, ale mě prostě nebaví kopírovat DIY do puntíku přesně nebo si vymyslet outfit přesně podle obrázku. Chci tam mít i něco svýho, ne jenom kopírovat. Já když už něco najdu, tak na to většinou ani nemám věci. Například, když se mi líbí nějaký outfit, kde je jako hlavní prvek pruhovaný svetr, tak si vymslím outfit s pruhovaným tílkem. Jestli mě chápete. Prostě hledám alternativu. Nebo vidím, že si někdo udělal toust s banánem a burákovým máslem. Nemám máslo, tak proč si tam nedat nutellu, lučinu nebo třeba marmeládu? Mně prostě přijde jednoduší ten nápad převzít, ne ho okopírovat.


A aby i tady byly nějaký nápady, tak vás pošlu na pár stránek, kde tu inspiraci prostě najít musíte.
Jestli hledáte nějaký nápady na zdravý mlsání, tak mě inspirovalo tohle video -> Healthy Food Here
Jestli hledáte další nápady na ňamky, tady něco rozhodně najdete -> Eat, run and love
Jestli hledáte nápady na outfity, stáhněte si do mobilu aplikaci Fashionfreax.
A super DIY najdete tady -> http://www.bitzngiggles.com/
A nezapomeňte si dát všechno, co vás inspiruje na jedno místo. Třeba na noční stoleček!



Tak doufám (já to prostě musím říct, no!), že vás tenhle článek aspoň malilinkato inspiroval a já se jdu pachtit s biologií. Ne, kecám, jdu se najíst.
Kejt

5 komentářů:

  1. tá prvá fotka, je krásna. :-) inak mňa dosť inšpirujú práve stránky ako weheartit alebo tumblr <3, ale dokážu ma inšpirovať aj úplné maličkosti. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první věty moc dobře znám,poslední dobou to takhle mám pořád:/
    Na stránky se půjdu mrknout,zrovna by se mi nějaká ta inspirace hodila :)

    OdpovědětVymazat
  3. ano we♥it a tumblr patří mezi moji (snad každodení) rutinu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první fotka je dokonalá a moc milá inspirace. No, někdy je člověk dole a někdy nahoře, tak at jsi zase nahoře!

    OdpovědětVymazat