11. 2. 2014

I´m 99.9 % sure I´m a Disney Princess

Nikdy by mě nenapadlo, že být nemocná je taková děsná nuda. Sice jsem teprve 3. den doma, ale už teď umírám nudou. Dokoukala jsem všechny serialy, dívám se na olympiádu, pořád smrkám, dělám testy na příjmačky a piju čaj. Víc čaje jsem v životě nevypila. Možná bych šla i radši do školy, než pořád trčet doma. Dneska jsem se celý den snažila najít takovou tu kartičku, která se strká do foťáku  a nahrávají se na ni fotky (nevím, jak se to jmenuje). A nenašla jsem ji. Takže nemůžu fotit. Štve mě to, ale doufám, že ji najdu. Dneska vám ukážu pár věcí, které jsem si za poslední dobu oblíbila.
Tohle je kosmetika, kterou se každodenně maluju. Někdy vynechávám ty stíny a pudr, ale jinak používám hlavně řasenku a korektor- doufám, že jsem to napsala dobře, protože se mi to plete s konektorem :) Jinak tenhle od Catrice si hodně lidí chválilo, tak jsme si ho s mamkou koupily, ale mně teda moc nevyhovuje. Nic moc nezakryje ani nevydrží a hrozně rychle ubývá.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Poslední dobou hrozně ráda nosím tuhle novou sukni z Háemka. Je hrozně pohodlná a taková hezká. Já vážně neumím popisovat věci :)

Tuhle firmu jsme s mamkou objevili docela nedávno a hned jsme si něco objednaly. Můžete si tam namíchat svoje vlastní musli nebo kaši. Je to vážně moc dobrý. Vyrobila jsem si svoje vlastní musli a pojmenovala jsem si ho Hunger games!

Tohohle vlogera jsem objevila teprve včera, ale už jsem viděla většinu jeho videí. Je hrozně vtipnej a celkem i hezkej :) Zrovna tohle video je jedno z mých nejoblíbenějších, protože je v něm Zoe( jeho holka a youtuberka) a její brácha, kterej je hodně hodně hezkej a je taky vloger :)

Celkem nedávno jsem si koupila tuhle knížku. Jmenuje se Zlodějka knih. Zrovna běží v kinech film natočený podle téhle knížky. Už se hrozně těším až si ho stáhnu. Knížka je už od začátku hrozně krásná a určitě ji můžu doporučit :)
Když dorazím domů, vždycky si zapálím nějakou svíčku. Teď když jsem nemocná, tak je sice moc necítím, ale líbí se mi jak hoří. No jo jsem takovej malej pyroman :)

A poslední věc kterou jsem si za poslední dobu oblíbila je tenhle čaj od Marks and Spencer. Jeden už jsme doma vypili a druhej jsem ještě dostala od Kačky k Vánocům. Vždycky si do něj dám spoustu citronu a medu, ale zkoušela jsem ho si s mlékem a skořicí.

Literally me right now. 😔😷
Bett

9 komentářů:

  1. Paměťovku? Tu hledám stále:D doma jich mám asi 5 a nikdy žádnou nemůžu najít když nutně pořebuji:D:/

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, tuhle sukni jsem si dneska také koupila, kdo by ji odolal :-) Jinak na filmu Zlodějka knih jsem byla a nemám slov, byl sice smutný, ale úžasný :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Um..pamětová karta?:D
    Jinak ten bloger vypadá hrozně zajímavě,jdu ho omrknout:)

    OdpovědětVymazat
  4. ...ta holka je strašně hezká (ty dlouhý vlasyyy), ale ten smích mě vytáčí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo Zoella je moje oblíbenkyně a její kluk a kamarádi taky,na youtube je sleduju pořád..A musím pochválit tu sukni z H&M-Nádherná!!!
    PS:Brzké uzdravení:-)
    PPS:Taky jsem pořád nemocná,nejlepším přítelem jsou seriály nebo filmy(třeba;Bacherolette,Bling Ring,Leap Year,Shopaholic,Pianist,Drive,The Heat,About Time)...

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem Yankee Candle :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. miluju musli od mixit, je to opravdu rozdíl od toho z obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stay Matte, Baby Lips, Zoella ♥ a Yankeee Candle by som chcela vyskúšať:)

    PS: Dúfam, že kartu nájdeš;)

    Kitti. , http://thestyletale.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Tu knihu už dlouho sháním,ale nemůžu ji pořád sehnat..Jinak brzo se uzdrav...))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat