2. 2. 2014

Leave a little sparkle wherever you go.

Geheee!!! Zrovna teď jsem trošku hyperaktivní, protože jsem před chvílí dopila kafe, který jsem si udělala asi před dvěma hodinama, ale zapoměla na to...takže tak... A taky jsem děsně šťastná, páč jsem včera konečně viděla Frozen!!! Moc moc se mi to líbilo, bylo to sice v aj, ale stejně to je nejspíš lepší než dabing. Navíc byl tenhle film nominovaný na oscara za nejlepší animovaný film a písnička Let it go na nejlepší píseň (Juhůůůů...Ehm promiňte, za to může kafe...).
Tak to bylo pár novinek a teď zase pár věcí, které mi přibyly do pokojíčku/skříně.

Nutně jsem potřebovala nová sluchátka, pak jsem konečně objevila tyhle v Tally Wejl a naštěstí jsem jako jeden z dárků na Vánoce dostala poukázku právě do tohohle obchodu :D
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Měkká, chlupatá...prostě moje nová fluffy mikinka ♥ (samozřejmě modrá jak jinak...)

Další nový kousek, mám ještě jedno ve vínové barvě, ale to se právě suší...

 Chaos trilogii jsem četla asi před půl rokem a moc jsem si ji zamilovala. Teď se na mě usmálo štěstí a cena v knihkupectví šla dolů, takže jsem neváhala a koupila jsem si 1. díl a díky opravdu hodné sestříčce a kamarádce jsem získala i zbylé dva díly ♥

Tohle sice není moc novinka, dostala jsem to k Vánocům od Kejtý. Každý den si vylovím jeden papírek s nějakým citátem (nebo rozkazem). Někdy sem dám ty nejhezčí....

P.S. všechno fotila sestřička Kejt ♥

Promiňte jestli jsem moc ukecaná. A abych nezapoměla, mám ještě jeden důvod k radosti a to 100 pravidelných čtěnářů ♥ Děkujeme, moc si toho vážíme. Včera jsme skákaly radostí :)
Tess

11 komentářů:

  1. Hehe dostala jsem chut na kafe.:D
    Sluchátka jsou fakt rozkošný.A o Chaosu jsem neslyšela, musím si najít o čem to je..:) mimochodem ta sklenice je super nápad, něco podobnýho bych potřebovala taky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. sluchatka su uplne ňuňo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluchátka jsou dokonalé!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Sluchátka jsou božíí..To s těma citátama vypadá super,že bych to taky zkusila??..
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. jéé ty sluchátka bych chtěla;)

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej, tie sluchátka sú milé :) tiež hľadám nové :)

    OdpovědětVymazat
  7. sluchatka su nice :) alee tie papierikyy su skvele!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné :)
    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat