13. 2. 2014

Nutella, will you be my Valentine?

Dokonalá chvíle - sluníčko, kafe a blog. Už od rána jsem si říkala, že tenhle den by se mohl podařit. Zatím mě žádné neštěstí nepostihlo, tak doufám, že si to nerozmyslí a nevrhne se na mě. Ale k tématu. Možná víte, že jsem foodoholik, miluju kafe, knihy, filmy a psaní článků pro vás. Jenže stejně vám možná chybí pár dílku do skládačky (to jest já jsem ta skládačka a ne, nemyslím tím, že máte kusy mého těla, děkuji pěkně, ne) a tak jsem se rozhodla udělat TMI tag (too much information). Jenže já z toho chci taky něco mít, abyste věděli, takže mi klidně napiště do komentářů něco o sobě! (sice píšu klidně, ale je to rozkaz, nechcete přece naštvat foodoholika, co má v sobě kofein, že ne?)

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Co máš právě na sobě?
Černý džíny, ponožky (každou jinou, já jsem si tu jednu sundala a teď ji nemůžu najít...to je trapný, utekla mi ponožka), modrý tričko, zlatý náhrdelník a náušnice, gumičku (nejdůležitější prvek outfitu).

Byla jsi někdy zamilovaná?
Prosím, prosím,  že se počítá Oreo Milka?

Jak jseš vysoká?
Kolem 160 cm. Říkejte mi hobit.

Jak jseš stará?
15 let. A ano, už vlastním takovou tu kartičku, na které vypadám jako vrah.


Oblíbená show?
PLL, TVD, The Carrie Diaries - ještě pořád si šetříme ten poslední díl, když je to konec druhé série, The Gossip Girl - jsem uprostřed, ale ono to nikde není k zhlédnutí (!!), Ravenswood a pak takový ty seriály z televize jako HIMYM, Přátelé... (P.S. Nějaká doporučení??)

Něco, co ti chybí?
Léto, moře a Nutella. Už nám došla (RIP).

Oblíbená písnička?
http://www.youtube.com/watch?v=nQaN59JcRPo 

Oblíbený citát?
Není to ani tak citát jako motto. Nezáleží na tom, co si myslíme, ale co děláme.

Oblíbená barva?
Tmavě fialová.


Kam jdeš, když jseš smutná?
Za rodinou, Bellou nebo se prostě nějak sama přesvědčím, že to nestojí za to být smutná (to platí i pro vás! smile, please!)

Poslední knížka, co jsi četla?
Easy od Tammary Webber. Četlo se to hrozně rychle, ale celou dobu jsem čekala, že se tam ještě něco stane. Ale můžu doporučit.

Poslední člověk, se kterým jsi mluvila?
S maminkou.

Vztah mezi tebou a člověkem, se kterým jsi si naposled psala?
Můj taťulda. Bavili jsme se o jídle (jak jinak).


Místo, které by jsi chtěla navštívit?
Paříž, Londýn, Monako, Rio de Janero. Ale největší sen je New York, až na to, že bych ho nechtěla jenom navštívit, ale chtěla bych tam žít. Asi můj nejmíň splnitelný sen. (Pchá, jak se jednou budu smát, až si to budu číst, ze svého bytu na Manhattanu)

Nejoblíbenější chuť sladkého?
Asi cukrová vata, sněhulky, zmrzlina, nějaký nápoje...Už vím! Skořicový žvýkačky - můj život!

Hraješ na nějaký nástroj?
Jako malá jsem hrála na zobcovou flétnu a hrála jsem i na keyboard (on se na mě teď ošklivě podíval, že na něj nehraju).

Poslední sport, který jsi hrála?
Haha, jestli počítáte skákání na balónech v těláku. Ano, spadla jsem z toho tak stokrát a víc jsem se smála než cvičila.


Poslední písnička, kterou jsi si zpívala?
Do you want to build  a snowmaaaaaaaaan? (nakažlivý, to vám povídám)

Kdy jsi byla naposled uražená?
Tss, teď jsem se naštvala. Já se neurážím.

TMI tag je ještě asi o třicet otázek delší, ale neumím si představit, že by to někoho bavilo. Já sama nikdy nevím, kolik otázek sem mám dát. Minule jste si říkali o víc, tak je to trošku delší. Jsem úplně upsaná, měla bych se jít najíst se jít učit, ale nevím, jestli se dokopu. Už jsem dopila všechno kafe a taky vyčerpala svoji slovní zásobu, takže už mi nezbývá, než vás opustit (s těžkým srdcem).
Kejt

9 komentářů:

  1. doporučuji seriál 'dexter':)

    OdpovědětVymazat
  2. krásna retiazka :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný TAG! :) poslední díl carrie diaries si taky stále schovávám, pak zase čekat měsíce na další řadu
    ( jestli teda vůbec bude ), grrr :/

    OdpovědětVymazat
  4. Gossipky sú na teevee.sk :) skus tam :) pekny tag

    OdpovědětVymazat
  5. To je super tag,asi se do něj taky pustím!:D Nuttela je nej.NY chci taky moc navštívit :))

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý TAG, a super fotky :) Rozhodne viac takýchto článkov ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý tag !! super blog chceš sa navzájom sledovať ?? http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Do Brazílie bych se taky chtěla podívat :-)

    OdpovědětVymazat