16. 2. 2014

Reality is for people that lack imagination.

Každý má ve svém pokojíčku nějaké nejoblíbenější místečko, kde tráví svůj volný čas. Na posteli mezi kupou polštářů, v měkkounkém křesle nebo u stolu. No a mě jde poslední dobou vidět právě u mého pracovního místečka za stolem. A dneska vám dám nahlédnou, jak to na mém stole (když je zrovna uklizený) vypadá.

Save your heart for somone worth dying for. | via Tumblr 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 V té krabičce je můj nádherný veliký hrníček Keep Calm, který mi dala mamka. V pátek jsme byly se ségrou a Bett v knihovně, takže mám aspoň o prázdninách co číst. Taky jsme šly na rande na slepo s knihou....To znamená, že jsme si vybraly nějakou zabalenou knížku a až doma jsme ji rozbalily a zjistily co to vlastně je za knížku.

 Káždý den jiný citát, na celý rok...

Toho panáčka jsem dostala od Kejt ♥ (děkuju, děkuju)

 Moje pouzdro (jojo už potřebuju nový :))

 No, tak teď už asi chápete co jsem měla namysli, když jsem psala, že mám úchylku na deníčky....
Někdy vám je všechny vyfotím a představím (ne že by měly jména nebo tak něco, zas takovej magor nejsem).

 Konečný pohled....Tadáá.
P.S. Ten pejsek je Betčin Kvido, moje láska ♥

Kde trávíte nejčastěji čas vy? Co budete dělat o prázdninách? Máte taky nějakou ,,úchylku"?
P.S. Fotila Kejt (jak jinak ♥)
P. P. S. Kejt navíc dneska zase ukuchtila nějakou dobrotu, takže jdu na další ze svých výprav do kuchyně :D
Tess

10 komentářů:

  1. moc pěkné! ten kalendář s citáty bych chtěla též ... kde jsi ho sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to dostala jako dárek, ale podle mě to najdeš v knihkupectví nebo v nějakém dárkovém obchodě :)

      Vymazat
  2. Jé,hrozně ráda nahlížím do cizích domácností:D Už dlooouho se na takový článek chystám..
    máš to doma moc pěkné, Keep calm a Eiffelovka!:)

    OdpovědětVymazat
  3. taktiež mám uchylku na denníčky .. vždy keď prídem do papiernictva, je pre mňa nesmierne tažké odísť s prazdnymi rukami ... :)) Občas su tie zošity také krásne, že mi je ľúto do ních čosi písať... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek :-) Obrázek s Eiffelovkou mám na stole také :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je moc pekne nafocene! Ja se priznam ze zadny pracovni stul nemam, a to ani v praci :-). Me staci notas a je mi v podstate jedno kde jsem.

    OdpovědětVymazat
  6. moc pekne pracoviste :) akorat s tim citatem nesouhlasim, svody dalek a moznosti jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak já mám tyhle ,,šmírovací" články ráda. Bude příště celý pokoj?
    U svého pracovního stolu trávím hodně času (možná i víc než v posteli), proto jsem ho včera celý předělala...

    OdpovědětVymazat
  8. já nejradši ležím na posteli nebo jsem někde zababušená v dece. vždycky jsem strašně chtěla dalmatina! a prázdniny už jsem měla :(
    ady.

    OdpovědětVymazat
  9. Moje nejjoblíbenější místo je v posteli pod dekou..No a úchylka..je to spíš závislost-bonbóny-miluju je (takový ty gumový)..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat