9. 2. 2014

Some people are worth melting for.

Jak jsem slíbila, dneska sem přidám několik svých nejoblíbenějších lístečků s citáty, které pro mě vyrobilo moje nejlepší dvojčátko... Lístečky jsem si nalepila do jednoho ze svých deníčků a sice tak trochu došlo lepidlo, (který vlastně ani  nebylo moje) ale snad to vypadá aspoň trochu přijatelně.

(24) Likes | Tumblr
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

To je moje sklenička zázraků a už je skoro prázdná, takže Kejt bude muset vyrobit další lístečky :) (Haha s tímhle jí budu moct otravovat až do konce našich bídných životů muhehehehe)

Jeden zmých nejkrásnějších deníčků, tenhle je z IKEA (Už jsem se zmiňovala, že mám jakousi úchylku ohledně deníčků?)

Moje nejoblíbenější ♥ Navíc se mi moc líbí ten se Stay alive, protože to doopravdy vypadá jako z HG ♥ Jinak co by to bylo bez relikvii smrti že?

Str. č. 2. Samozřejmě nesmí chybět něco s jídlem (haha no prostě holky Hlaváčkovy). :D


Co bych si asi bez sestřičky počala? Ani na to nemyslím. Ono je ale stejně moc hezký mít někoho, kdo vás zná líp než sám sebe ♥

Nojo já vím, že je to dost krátký článek, ale snad vám to nevadí. Jinak copak děláte? Kejt včera upekla další ze svých Mňam Mňam muffinků, takže jsem teď docela najezená (Což je divný...Myslím opravdu hodně divný).
Tess

8 komentářů:

  1. pěkné citáty, asi si taky vyrobím podobnou sklenici :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám citáty hrozně ráda, každý mi vždycky dodá nějakou novou energii a dokáže posunout dále :)

    OdpovědětVymazat
  3. originální článek. :) podobné věci miluju, takže se mi to hrozně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne citáty <3
    POZÝVAM na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sklenička zázraků? Co to je? :) Zní to zajimavě :)

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. To je veľmi milé :)) Krásne :) Super nápad :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  7. krásne to je :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat