22. 2. 2014

The cold never bothered me anyway

Prázdniny už pomalu končí a já už musím jít zase do školy. Brr. Byly to hezký prázdniny a docela jsem si je užila. Prvních pár dnu jsme byli na horách a potom jsme se vrátili zpátky do Brna. Včera jsem jela s taťkou do Rakouska lyžovat na Semmering. Bylo to tam skvělý a velký. Vůbec jsem nečekala, že je to tam tak obrovský. Já jsem zvyklá na jednu sjezdovku a tam jich bylo asi 20.
Po cestě zpátky jsem si koupila pořádnou zásobu Almdudlera. Mňam! Taky jsem ochutnala kečupový Pringles a jsou moc dobrý.
Jo a konečně jsem našla tu paměťovku, takže jsem se rozhodla, že si prohlídnu co jsem za celou dobu, co mám zrcadlovku, nafotila a pár fotek vám ukážu. Jsou to vlastně fotky hlavně z dneška, protože jsme měla fotící absťák a musela jsme fotit všechno co jsme viděla :)

Dárek od Kačenky :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 Bath and body works! Krásně voní, úplně jako čerstvý jablíčka :3

 Začínám číst. Už jsem hrozně dlouho nic nepřečetla, protože jsem na to prostě neměla náladu, ale teď mě to zase chytlo.

Nejoblíbenější místečko v pokoji!

 Potřebovala bych umýt zrcadlo :)

Jaro přichází!


 Vidí vám přímo do duše!

 Konečně už mi netrčí ze stropu žárovka. Už mám lustr!


 Moji milovaní pejskové :*

 Tik ťak Tik ťak


A nakonec dvě fotky z podzimu

Bett

5 komentářů:

  1. to křeslo je vážně krásné! :) a knížku Léto ve městě bych si taky chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. To sis docela cestovala!:)Ty detailní macro fotky jsou krásný, opravdu se povedly. No a toho dalmatina bych prosila domů:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. To křeslo je dokonalé. Ach boží fotky!:) Taky chci zrcadlovku:(:D

    OdpovědětVymazat