27. 2. 2014

Write something today even if it sucks.

Tak a je tady slibovaný článek o mé deníčkové rodince! Takhle to prostě dopadá, když milujete různé deníčky, zápisníčky a notýsky. :) Krásný příklad toho co se stane, když se neovládáte při koupi některých věcí nebo máte úžasnou rodinu/přátele, kteří vám takové věci kupují (poměrně často:))

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Můj nejoblíbenější! Dostala jsem ho k narozkám od mámy a slouží především k zapisování mých výtvorů... (haha)
 Můj cestovní deníček, kam si lepím vstupenky, jízdenky, apod.

Můj deníček na citáty, texty mých oblíbených písní atd.

Hlavně na citáty a motta
Made by Kejt ♥

 Prostě deníček....ne že by mi vydrželo psaní si do něj moc dlouho...ale teď tam mám spíš poznámky o všem možným :)

Do toho se smajlíkem si kreslím (nebo spíš čmárám) a ten druhý je můj "filmový deníček", kam si píšu filmy, které chci vidět nebo si je stáhnout

 Zbytek, sloužící hlavně k tomu, abych si tam mohla rychle něco napsat, takže když pak něco hledám, tak mi to chvilku zabere :)

Tak a co vy? Kolik deníčku máte doma? Nebo trpíte posedlostí něčím jiným? Čím?
Tess

10 komentářů:

  1. to je skvělé,že to máš tak rozdělené:) já nic takového nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám taky jeden deníček, kam si píšu všechny oblíbené citáty, texty songů, hlášky, různé nápisy
    a někdy i kreslím nebo přilepuji obrázky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taktiež trpím rovnakou závislosťou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaaaa ani nevíš, jak ti závidím! Jako mladší jsem nedělala skoro nic jiného, než jen psaní do deníčků, pořád mi někdo nějaké kupoval. Dnes už mě to přešlo, ale jak jsem viděla tenhle článek, mám zase chut si nějaký psát. Ten cestovní je naprosto úžasný!

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju tě ! mě psaní i do diáře přestane bavit tak po měsíci :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám milion deníčků, ale polovinu postrácím a polovina mě přestane časem bavit. Každopádně tvůj CESTOVNÍ DENÍČEK vypadá ohromě :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju deníčky,mám jich doma několik a i tak mi příde,že jich mám málo..:))
    http://the-original-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat