23. 3. 2014

Don’t let them in, don’t let them see

Prší. Proč už je zase hnusně? Vždyť už bylo skoro jaro! Ale třeba se to zítra zlepší. Většinu tohohle víkendu jsem ležela v posteli a koukala na seriály. Taky jsem už viděla poslední díl 4. série PLL. Já ty tvůrce toho seriálu asi vážně zabiju! Už jsem si říkala, že se dozvíme kdo je A, ale ne, zase tam někdo (možná) umřel a to je asi tak všechno. Každopádně se už těším na další sérii, která bude v červnu. Akorát nevím, na co se mám do té doby koukat. Říkala jsem si, že bych se koukla od začátku na Gossip girl, ale kdyby jste měli nějaký typy tak určo napište :)
Říkala jsem si, že bych mohla udělat nějaký Tag a našla jsme tenhle, který se jmenuje 25 náhodných otázek. Já jich ale pár vynechám, protože je jich moc a já jsme líná.

Hello spring
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Řekni 3 věci, které jsou fyzicky blízko tebe.
Já nevím, u mě je teďka spousta věcí! Tak třeba pes (Arabela), učení a polštář:)

<3

Jaké je teď počasí?
Leje. Teda ono spíš tak jako mrholí, ale mokro je tam stejně. Přitom ještě včera bylo krásně, ale to jsem musela půlku dne sedět na příjmačkách na nečisto, který se mi mimochodem moc (vůbec) nepovedly.

Dark vintage | via Tumblr

Umíš řídit? Jestli ano, nabourala jsi někdy? 
Jo umím řídit kolo a někdy dokonce i koloběžku. A na kole nabourávám v jednom kuse.  Třeba loni jsem narazila do tety a ta spadla do škarpy a v ní byly kopřivy :)

V kolik hodin jsi dnes vstávala?
To si nepamatuju, ale vím v kolik jsem šla spát. Asi o půl druhé. Vůbec jsem nemohla usnout, takže jsem se dívala na televizi. Dávali tam hrozně divný filmy. Jeden takovej o obrovi, co žere lidi.

 Kdy jsi se naposledy sprchovala?
To bych taky ráda věděla :) Ale myslím, že včera :)
Tumblr
Co byl poslední film, který jsi viděla?
To o tom Obrovi co žral lidi a současně s tím jsem sledovala nějakej film o tom, že korejští teroristi napadli a zavřeli prezidenta USA. Bylo to docela dobrý, dokonce jsem se chvilkama i bála.

Co říká tvoje poslední zpráva?
Říká, že jsme si zapnula internet v mobilu, a že to stojí 24 korun :) Prostě operátor, mně nikdo jiný nepíše :)

Máš ráda sushi?
Ble. Já úplně nesnáším ryby, takže NE! Jediná ryba co sním je tuňák a někdy dokážu pozřít i lososa, ale nesmí z toho být cítit rybina.


Sushiii❤️

Kde nakupuješ potraviny?
No já potraviny moc nenakupuju, to spíš mamka (já je jenom jím). A ta většinou nakupuje v Bille nebo ve Sklizeno.

Strawberry and cupcake

Jak stará budeš o tvých dalších narozeninách? 
Bude mi sladkých 16 (mně to teda moc sladký nepřipadá, protože si připadám taková stará a už skoro dospělá). To je divný protože tohle měla být otázka číslo 16. To je asi osud nebo kouzla.

Birthday cake

Kdy jsi naposledy brečela?
Asi tak před týdnem, když jsem se dívala na Zlodějku knih. Jenom málokterý film mě dokáže opravdu rozbrečet a tenhle to dokázal. Určitě doporučuju!


Hair the color of lemons

Už jsi někdy byla vzhůru celou noc?
Jojo. Většinou na Silvestra a nebo když někam cestujeme. Vždycky do sebe naliju hrnek coffee a mám energie na rozdávání.

Jaká je tvá barva očí?
Někdy modrá, někdy šedá a uprostřed mám takový žlutý paprsky. Nevím jak to líp popsat, ale většinou je mám modrý :)

Eye.♥ | via Facebook
Bett

6 komentářů:

  1. ten gif s lampami je nádherný !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně čekat na PLL až do června..Ale já se ještě dívam na Upíří deníky nebo na The originals (který jsou s titulkama)..:)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Co Game of thrones? U toho se člověk teprve načeká, rok na novou sérii..každopádně kdyby tě to nalákalo, tak jedině v angličtině s titulky!:D Je to fakt nejlepší seriál, co znám a že mě jen tak něco nepřekvapí.. ale třeba to nebude pro tebe. Zkus třeba Lip Service, neboo Wentworth.:)

    OdpovědětVymazat
  4. mám ráda tvé Tagy, vždy je doplníš zajímavými obrázky nebo nápisy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. A ja som sa 20 minút smiala na tej kolobežke :D

    OdpovědětVymazat
  6. Gossip Girl určitě doporučuju!! Super seriál! :) Hezký článek!:D

    OdpovědětVymazat