19. 3. 2014

Everything I do list

Rozhodla jsem se přidat sem takový seznam. Bude tam všechno možné a možná s ním počítejte i do dalších článků ;)

1. Taky tak moc chcete prázdniny jako já? Ve středu máme volno a pak možná pojedu s rodinkou do Vídně, to by bylo žůžo!
2. Vyhrála jsem giveaway! Boží :)) Díky, díky, díky :) Tady na tomhle blogu ->> http://neutralbubble.blogspot.cz/
3. Já chci další díl PLL, ale hroozně. Znáte zmrzlinu Choco milk? Ona má takový buchtičky, který vypadají jako Tobyho břicho :3 Dneska o volné jsme ji baštily s kamoškama.
4. Počasí nic moc, takový to slunko nikde, ale vedro děsný. Co u vás?
5. Co si myslíte o internetových klikačkách? Myslím jak si vyděláváte peníze klikáním na reklamy. Je to věrohodný, máte s tím někdo zkušenosti? Já  našla   samý divný :/
6. Mám nový korektor od Miss Sporty, zatím docela dobrý, ale zdá se mi, že nic moc teda nevydrží. Ale snadno se používá :))
7. Byly jsme o víkendu v Avionu a mám z Gatu nové prstýnky, každý stál 12 Kč!! :) Boží, co? Jeden je takový ten dvojprstýnek s bleskem. Druhý je takový jakoby kámen zasazený do rámečku, je modrý s různýma ornamentama a hroozně ho míluju :))
8. Čtete někdo? Nějaké rady, nápady co číst?
9. Myslím, že tento seznam bude končit.
10. Už to vím na 99,9%
11. Finn

Kejt

9 komentářů:

  1. Ten korektor mám od MissSporty mám aj ja a podľa mňa je celkom fajn. :) Inak aj ja som bola v gate a tiež som si tam pokúpila bižutériu majú tam teraz super zľavy ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. V Gatru se dají najít super doplňky .)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, prázdniny chceme!!:) A hezčí počasí také! :)




    http://twonakedminds.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. corektorům od miss sporty moc nevěřím, a taky se nestalo že by mi od nich nějaký vyhovoval :( jinak zkus Hru lží (knížka), sama ji chci číst, byť jsem se k tomu ještě nedostala

    OdpovědětVymazat
  5. Juuj..gratulujem..aj ja chcem nejakú GA vyhrať xD
    Že vyzerá ako Tobyho brucho xD
    Jeho brucho je božské!!!
    Asi musím zájsť do GATE-u, samé dobré ceny ty vole :D
    Niekto z tohto blogu mi písal, že či nechcem vzájomné sledovanie...ja už som vás odoberať dala, tak budem rada ak dáte aj vy mňa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Menšia rada-zrušte si overovanie komentárov !! :D

      Vymazat