25. 3. 2014

Everything I learned, I learned from the movies.

Mmmm...mňam...mini margotka a kafe po dalším únavném školním dni. Co víc si můžete přát. (pokud jste realističtí, jestli máte takovou fantazii jako já určitě by vás napadla spousta věcí: místo kafe dýňový džus, v kleci mít sovu, místo do obýváku chodit do společenské místnosti a na parapetě mít mandragoru, no to radši ne...) Dneska vám sem napíšu svoje nejoblíbenější filmy z různých kategorií (komedie, sci-fi, atd.).






This is my world
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Tom Cruise while playing American agent role in the latest installment of Mission Impossible franchise wire this classy tuxedo. 

1. Akční
Tak rozhodně Mission impossible, jakýkoli díl, ale nejvíc se mi líbil asi ten poslední a připravuje se další! On vlastně skoro každý film s Tomem Cruisem stojí za to. Pak se mi dost líbila Smrtonosná past 1, jiný díly jsem ani neviděla (Alan Rickman je tam úžasnej). A nedávno jsem viděla RED a to je taky super film.

Untitled
2. Animovaný
Frozen, Jak vycvičit draka, Rebelka, Legendární parta. Z 2D asi Princezna a žabák a Anastázie, což je sice trošku starší film, ale obzvlášť v zimě stojí za to si ho pustit. A pak filmy od Mijazakiho.
P.S. Bude dvojka Jak vycvičit draka juhůůů (no jo je mi 15 a stejně se těším, ale co - Never too old for Disney)

Tumblr
3. Dobrodružné 
Vypisovat sem všechno by bylo na dlouho takže... Most do země Terabithia, Percy Jackson, pak filmy od Marvel (Avengers, Iron man...) no a zmiňovat Harryho Pottera, Narnii a Hunger games snad ani nemusím. :)
Jo a určitě i Piráti z Karibiku.

X
4. Komedie
No první co mě napadne je Zkus mě rozesmát. To můžu taky vidět pořád. Snídaňový klub je taky moc pěkný, i když to zas taková komedie není. No a víc mě už ke komediím nenapadá. (Rozbila se nám filmová fleshka, takže nemám kde hledat:( ) Vlastně mě teď napadlo Ďábel nosí Pradu a Báječný svět shopaholiků. :D O tom by vám ségra mohla vyprávět.

Love. Hope. Fight. Dream.
5. Muzikály
100% Bídníci. Potom Ladíme a Rock of Ages. Všechny mají super obsazení a ty písničky ♥

lykeelee | via Tumblr
6. Romantické
No já se musím přiznat, že nejsem zrovna člověk co by seděl u slaďáků. (Nebo mě zrovna nic moc nenapadá). No určitě ale Velký Gatsby. Taky mám ráda 10 důvodů proč tě nenávidím.

http://allthoseprettythings.blog.com/files/2012/12/cloud-atlas.jpeg için Google Görsel Sonuçları
7. Sci-fi
Naposledy jsem viděla Nevědomí a bylo to docela dobrý, potom asi Minority Report a Stopařův průvodce po galaxii. To je navíc i dost vtipný. A Atlas mraků taky stojí za to vidět.

Jestli to byl moc dlouhý článek tak promiňte, ale já jsem na filmy trochu ujetá. Jinak co vaši oblíbenci? Znáte filmy, které jsem uvedla? Těšíte se na něco do kina?
Pište budu moc ráda za nápady!
Tess

5 komentářů:

  1. většinu těchto filmů miluju <3 taky nejsem moc na slaďáky, spíš se nejradši dívám na bláznivé
    komedie nebo filmy ze školního prostředí ( teda americké ze střední školy ) <333
    A když už romantika, tak s pořádným happy endem! :)
    Ze všech filmů mám nejradši asi Mean girls, Pretty woman, Praštěná holka, Charlieho malá tajemství,
    10 důvodů proč tě nenávidím .... a ještě několik dalších, na které bych se klidně dívala každý den! :)
    Já se momentálně do kina těším na 10 pravidel, jak sbalit holku - nový český film a zdá se to super :))

    OdpovědětVymazat
  2. Harry a Piráti♥ Filmy jsou srdeční záležitost.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný design! DISNEY forever!!!!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že máme podobný vkus. :) Zkus se třeba podívat i na Coco before Chanel, ten mám taky hrozně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Stopařův průvodce po galaxii je nejlepší film ever! :D
    A spousta lidí ho prostě nechápe! Já ho zbožňuju! ;)

    OdpovědětVymazat