7. 3. 2014

Head up, stay strong, fake a smile, move on.

Znáte ty dny kdy si myslíte, že se proti vám spikl celý svět? Nic se vám nedaří, všechno vás štve a nejradši by jste utekli někam hodně daleko? Já tohle zažívám poslední dobou často. Nějak mě nic nebaví, nechce se mi nic dělat a jsem protivná :) Takže si tyhle dny musím nějak zpříjemnit. A dneska se s vámi o pár svých zlepšováku (já vím je to divný slovo, ale jiný mě nenapadalo) dne podělím. Není to nic moc originálního, ale na mě tyhle věci většinou zabírají.

XvogueX
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
 1. Módní časopisy
Vogue sice doma nemám, ale občas si koupím třeba Elle. Vždycky se je hrozně ráda prohlížím a říkám si co bych třeba udělala nebo napsala jinak. Nějak mě to vždycky povzbudí a zvedne mi to náladu. Ale nečtu jenom časopisy s módou. Hrozně ráda mám třeba Enigmu. To je takovej časopis o různých záhadách a tak. Nejlepší je, když se ji čtu večer. To pak nemůžu usnout, protože se bojím, že tam ve tmě za rohem čeká nějaká příšera a až usnu tak mě ukousne hlavu :)

Asian food
2. Pořádně se najíst!
To zabírá vážně vždycky. Nejlepší je ale něco hodně nezdravýho. Poslední dobu jsem si oblíbila asijský jídla. Na moje narozeniny jsme byli s našima v thajské restauraci a bylo hrozně dobrý. Dokonce i dneska jsem měla na večeři nudle. Hrozně mi chutnají ty z Vaňkovky.

 

 3. Podívat se na holčičí film
Tenhle typ zabírá jenom někdy. Někdy mě rozveselí, ale někdy mě zase rozbrečí. Nejradši mám asi film (a knížku) On je fakt boží, Dívčí partu a Puberťačku (Wild child).

.✧ ✨ G I R L Y I E E  ✨✧
4. Sweets
 Buď si můžete něco upéct, nebo si prostě vzít třeba čokoládu. Já mám nejradši takový malý pomerančový perníčky z Billy. Mňam. Úplně jsem na ně dostala chuť. Musím si pro pár zaběhnout do kuchyně.

Nike Free Run Sneakers
5. Workout
No dobře, je pravda, že když je mi mizerně tak nezačnu hnedka s radostí cvičit, ale když už se jednu za čas rozhodnu třeba dělat sklapovačky, mám potom vždycky lepší pocit a hned mi to zlepší náladu.
.
6. Home SPA
A když se hezky najíte a zacvičíte si, tak je nejlepší si lehnout do horké vany plné bublinek. K tomu si ještě občas zapálím svíčku a prostě relaxuju, nebo si pustím nějaký písničky.

-Bett

2 komentáře:

  1. Super článek :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Čínské jídlo zbožňuju..A ve Vaňkovce je fakt dobrý..:DDD
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat