16. 3. 2014

I can´t fall asleep, but I am sure I can dream

Ani se mi nechce věřit, že už je zase neděle. To znamená, že je zítra pondělí. A to znamená že už zase musím do toho ústavu ( někdo tomu říká škola). Brrr. Mě se tam tak děsně nechce. Nejradši bych se celej týden válela v posteli a koukala na televizi. Vážně nechápu proč máme volno jenom dva dny v týdnu. Za ty dva dny se nedá skoro nic stihnout.
Tenhle týden byl jeden z nejhorších za poslední dobu. Nevěděla jsem kam dřív skočit a ještě jsme měly problémy ve škole. No prostě děs, takže jsme se hrozně těšila na víkend.Včerejšek jsem si hrozně užila. Byla u nás celá rodina a oslavovali jsme moje narozky. Bylo to vážně super, ale hrozně jsem se přejedla a byla jsme ráda, že jsme se odkulila do postele (ale hned ráno už jsme zase měla hlad). Dnešek už byl ale horší, protože jsem se musela učit.
Jak už Kejt v některém z předchozích článků psala, musíme se radovat i z maličkostí, takže vám ukážu co mi za poslední dny zvedlo aspoň trošku náladu :)

Vždycky když jdu do vany, tak se tím namažu. Krásně to voní a ještě ráno voním jako kokos.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Učení mi sice radost moc nedělá, ale když se dostanu na školu tak budu šťastná jako blecha.

Moji milovaní pejsci. Kvído se nechtěl nechat vyfotit, asi se stydí. Když je mi smutno vždycky si k nim sednu a povídám si s nimi.

Jaro! Já jsme tak hrozně ráda, že už není zima. Když jdu po ulici a do očí mi začne svítit sluníčko, hned se mi zvedne nálada.


Nejlepší dorty! Máme je vždycky na moje narozeniny. Mňam!

Konečně jsme si koupila džinovou bundu. Ta mi udělala hroznou radost. Koupila jsem ji v sekáči za 50 korun!!!! To sem ji tam nemohla nechat :)

Nová sukýnka k narozeninám. Je hrozně krásná a vypadá skvěle k té džínové bundě.

Mám svoji vlastní Eiffelovku :) už se těším až tam pojedu znova.

Tohohle andělíčka jsem dostala od tety k narozeninám. Má ochraňovat a dodávat mi sílu a štěstí, tak doufám že se bude pořádně snažit.
Bett

8 komentářů:

  1. Také se mi do té školy nechce.. :// Jinak všechno nejlepší k narozenínám!:) Ta jeansová bunda je super a za 50,- ? no nekup to!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty dortíky vypadaj úžasně. A sukýnka má super vzor. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dorty jsou tak moc lákavé!:)

    OdpovědětVymazat
  4. všetko najlepšie :) skvele fotky

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky! :) ten kokosový krém musí určitě božsky vonět, od této značky bych chtěla něco zkusit :)
    a lákavé dorty :O

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :) a tie tortičky :3 mňam !

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky.. nejvíce se mi líbí ty dorty.. a jak teprve museli bejt dobrý! Uplně na mě mám chut :D

    OdpovědětVymazat