27. 3. 2014

It's spring, the season of love and DIY!

Někoho na jaře popadne touha uklízet (no nevím, ale jsou takový lidi), někoho kupovat boty a mě popadne touha vyrábět. Jak jinak. Ale když tak pěkně svítí sluníčko, musí to přece každýho donutit zvednout zadek a jít něco dělat. A tenhle článek bude pro ty z vás, co jako já, milují DIY. Mně se teď můj pokojíček a vůbec moje okolí víc líbí. Kdo by se taky neusmál v prosluněném pokojíčku s kávou v ruce, že.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Tenhle obrázek jsem už ukazovala v jiném článku, ale nebylo tam moc vidět, jak vypadá, tak proto je i tady. Jinak se omlouvám, že to tak divně prosvítá, proto to taky držím jak chobotnice, ale stejně to tam de vidět.


Tohle jsem viděla na Pinterestu a přišlo mi to prostě dokonalý. Jednoduše omotáte nějakou pásku (washi pásky se tomu myslím říká) kolem tužky a tadá, už není tak nudná.

Promiňte za kvalitu. Ale je to focený mobilem. Foťákem prostě nevyfotíte foťák, žejo. Jo, slyšela jsem o zrcadlech, ale nešlo to tam vidět, aby ste věděli.

Z tohohle jsem hrozně nadšená. No a co, že to nevypadá perfektně? Ale vyrobila jsem si to sama. A navíc si neumím představit, že bych něco takovýho někde sehnala.


Budete potřebovat:
jehlu, nit, látky, bavlněný popruh (tak metr, klidně trošku víc), nůžky, spínací špendlíky, kroužky na připevnění k foťáku
Jak na to:
Nastříhejte si látky podle toho, kolik jich tam chcete a podle rozměrů popruhu. Nechte kousek na obouch koncích volný (potom se tam bude připevňovat kroužek) a přišijte látku k popruhu. Pro lepší šití si látku připevněte špendlíkama. A ještě sešijte každou látku mezi sebou, aby to neodstávalo, a aby to vypadalo trošku jako patchwork. Když už máte hotový celý popruh, vezměte si kroužek (nevím, jak tomu mám říkat, ale na úplně první fotce to jde vidět) a navlečte ho na konec popruhu. Ten pak ohněte a přišijte konce k sobě, takže budete mít takovou smyčku a v ní ten kroužek. A pak jenom připevníte k foťáku. Když budete mít dostatečně velký očka u toho foťáku můžete použít i zapínání (jako u náramku, ale větší). Chápu, že tenhle návod je asi ten nejchaotičtější vůbec, ale snad vám pomůžou fotky. Jak to po sobě čtu, tak se musím smát, že tomu furt říkám kroužek, ale já totálně nevím, jak se tomu říká. Očko! Ne. Jestli víte, napište do komentářů!


Měla jsem dost zmatek ve svých věcech na DIY, tak jsem jich pár vzala a dala do zavařovačky (to vypadá, jak kdybych je zavařovala). Plus jsem to trošku ozdobila, aby to bylo víc k světu a tadáá. Akorát ta moje zavařovačka měla barevný víčko, tak jsem to musela takhle polepit, ale když seženete čistý víčko, máte o práci míň.


Na tohle jsem měla zálusk už delší dobu a konečně jsem se k tomu dostala. Návod snad chápete. Prostě vystříháte trojúhelníčky a pak je přilepíte izolepou kam chcete. Moje skončily na zrcadle. Můžete to udělat i s látkou, ale mně se to víc líbilo takhle.


Tyhle malý ťutíky si můžete dát kam chcete. Do diáře, knížky, na nástěnku...


Tohle není ani tak DIY, ale je to super tip, na uskladnění věciček. Mně se to hrozně líbí a navíc mám všechny laky po ruce!

Jestli jste se pročetli až sem, tak teda poklona! Snad se vám tipy líbily a třeba i něco zkusíte. Jestli jo, tak nám rozhodně pošlete fotku (email v menu). Jinak zase moc děkujeme za komentáře a vůbec za všechno! A teď promiňte, ale kafe volá. Teď se jdu věnovat jemu.
Kejt

8 komentářů:

  1. Krásný tipy, já bych potřebovala pořádnej koš, na mých víc jak 100 laků :D
    Moc se mi líbí ty svorky
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápady, určite sa inšpirjem! :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé nápady ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. asi si něco takového na foťáček přichystám také! :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný věci, já si na foťák plánuju udělat řetízek, ale tohle taky vypadá hrozně hezky:)

    OdpovědětVymazat