14. 3. 2014

Keep swimming

Netušila jsem, že se toho za jeden týden může stát tolik, ale stalo se. Že bych měla čas, o tom nemůže být ani řeč. Začala jsem psát, že se omlouvám, že vůbec nemám čas, ale pěkně rychle jsem to zase smazala. Na vás bych si čas najít měla. Možná vás to už otravuje, možná ne (neumím si představit, že bych nebyla otravná), ale znova vás zase trošku sblížím s tou divnou osůbkou, to jest mnou. Tentokrát vám prozradím co mi vykouzlí úsměv na tváři. Problém je, že si nezasloužím, aby se o mě říkalo, že se směju. Spíš bych  ten divný jev nazvala hýkáním umírajícího osla.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


1.  Úsměv. A tím nemyslím svůj děsivý zubatý úsměv a nebo ten již zmiňovaný hororový zvuk, co mi nekontrolovatelně prchá z úst. Myslím tím, když se někdo usměje kvůli mně. Když se na někoho na ulici usměju a on se usměje zpátky (většinou si spíš asi myslí, proč se na ně ten cvok vůbec dívá).

2. Jídlo. Dobře, chápu, že vás už asi otravuje (vidíte, já to říkala!), že tady pořád básním o jídle. Ale když si po dlouhý době dáte zase zmrzku nebo čokoládu, tak se přece nemračíte ne? Mimochodem jsem nedávno ochutnala jarní závitky a to snad nemohl uvařit člověk. Takový jídlo si zaslouží jíst jednorožci. A to je co říct.

 Víím, že ta fotka je děsná, ale tam jde o to jídlo. Zaměřte se na něj. Bylo to dobrý, asi ze mě bude kuchařka (haha).

3. Kafe. Sama to nechápu, ale pokaždý, když se toho nektaru napiju se cítím o něco líp. Dokáže mi zvednout náladu a navíc kafíčku mé sestry se nic nevyrovná (chápejte, já to sem musela napsat, ona mi ho pokaždé dělá).

 4. Sluníčko. Miluju, když mi do pokojíčku svítí sluníčko a já ho mám celej prosluněnej. Nejde se neusmát.


5. Rodina. Kam myslíte, že zamířím, když je mi nejhůř? Do postele? Omyl. Do náruče mé milované rodinky.

6. Oblečení. Doufám, že si o mně nebudete myslet, že jsem nějaká namyšlená holka, co soudí lidi podle oblečení. Tak to nemyslím. Ale pokaždé když z  mé hlavy dostanu nějaký nový outfit nebo se prostě v oblečení cítím dobře, tak mi to hrozně zvedne náladu a cítím se mnohem líp. O nakupování sem snad psát nemusím, stačí, že jeden z mých nejoblíbenějších filmů je Báječný svět shopaholiků.

To je hrozně stará fotka, ale je na ní část mé rodiny - moje miovaná kopie.

7. Knížky. Nechápu, nechápu lidi, co nebaví číst. Existuje něco lepšího než se nechat vtáhnout do příběhu, nechat se unášet slovy a na všechno zapomenout? Já vám to řeknu. Ne.

8. Filmy. Možná je to jenom u mě, ale ve filmu se dá taky ztratit a nechat se pohltit příběhem.  A navíc miluju starý černobílý filmy. A na druhou stranu miluju filmy jako Ďábel nosí Pradu.


9.  Zvířata. Píšu zvířata, protože nechci urazit mého milovaného Puňtu. Byl to můj křeček, ale teď už běhá s ostatníma někde v jiné dimenzi. Nebo se převtělil do jinýho křečka. Nebo třeba člověka. Ale miluju, když se můžu zabořit do Bellinýho kožíšku nebo jí jen tak muchlovat. Možná se vám zda divný, že jí můžu zabořit hlavu do kožíšku, ale ona je fakt obří. A dokonalá.

10. Focení. Hrozně mě to baví. Zvlášť když teď chodím do fotokroužku a zkouším nefotit na automat, ale na manuál. A vůbec všechno. Nejlepší je, když si můžete vyvolat vlastní fotku. A černobílou. ♥


Doufám, že teď už se netlemím jenom já, ale že i vám zvedl článek náladu. Jinak je toho ještě zpousta, co mě nutí se usmívat, ale tohle je to hlavní. Třeba plyšáci, blogerky, psaní, myšlenky na budoucnost, svíčky, déšť a taky když konečně dokecám a ukončím článek. 
Kejt

8 komentářů:

  1. To sluníčko je naprosto trefné, dokáže krásně zlepšit náladu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hýkání umírajícího osla.:D:D
    Úplně pod všechno bych se mohla podepsat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek, také miluju tu chvíli když mám prosluněný pokoj. Hned je nálada lepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. och super článok rob ich častejšie baví ma ťa spoznávať viac :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyhle články mě u tebe stále baví :) ty srdíčka vypadají lahodně <3

    OdpovědětVymazat
  6. nice pics,very cute
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    fashion blogger pamela soluri
    kiss

    OdpovědětVymazat