19. 3. 2014

Lift up your head princess, if not the crown falls...

No, Kejt i Bett psaly minule o věcech, co je poslední dobou baví a co jim dokáže zlepšit náladu. Tak se zapojím a tentokrát zase já napíšu, o tom co v poslední době dělám a co mi pomáhá když je mi smutno a takový ty věcičky. Jinak u nás teď není zrovna hezky. Obloha se mračí a venku fouká, jako by se k nám blížilo tornádo. Každopádně to není nic co by nespravilo kafe a dobrá knížka.

Unicorn 💜
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Movie
 1. Filmy
Poslední víkend jsem měla po dlouhé době čas se podívat na nějaký film, navíc jak jsem před tím byla nemocná, měla jsem spoustu času...Nevědomí s Tomem Cruisem, Armagedon (1998), Sněhurka a lovec (shlédnuto už po druhé), Thor (konečně jsem to viděla!) a Avengers....No asi tak :)
 
I'm a reader
 2. Knihy
Jak jinak. Včera jsem dočetla 3. díl Školy noci a mám půjčenou trojku Nádherných bytostí, takže mám pořád co dělat.

We ❤️it
 3. WeHeartIt
Můj nekonečný zdroj inspirace. Prostě si nemůžu pomoc, ale okénko s touhle stránkou mám otevřeno skoro pořád, prostě závislost.

 4. Počasí
I když poslední pár dnů je to nic moc, před tím svítilo sluníčko a bylo krásně teplo, což je nejlepší lék na špatnou náladu. Jen si nesmíte doma zapomenout sluneční brýle, protože pak chodíte po městě a švidráte jako fretka na práškách (???)

Imagine Dragons ♡
 5. Hudba
Komu kdy nepomohla že? Poslední dobou poslouchám hlavně Imagine Dragons. Jejich písničky se mi prostě hrozně líbí a mají super text.

 6. Nella
Moje drahé, milované a přežrané morčátko. Vždycky když se mi jí podaří vylovit z klece bez poranění, jsem na sebe hrdá a zvedne mi to náladu. Ona je totiž hrozná divoška a cestovatelka, prostě pořád něco dělá, ale začněte jí hladit a ona se rozpustí jak zmrzka, no fakt.


A copak děláte vy? Jak se máte? Jakou hudbu teď nejvíc posloucháte? Máte nějakého domácího mazlíčka? A co jste naposledy viděli za film?
 Tess

3 komentáře:

  1. knihu Nádherné bytosti si chci taky přečíst :)
    Nella je ták roztomilá :O

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy a weheartit máme společné:)

    OdpovědětVymazat