3. 3. 2014

My wishlist - DIY

Vždycky jsem někde viděla wishlist na oblečení, věci do pokojíčku, knížky, filmy, ale nikdy jsem neviděla wishlist na DIY (do it yourself). Možná to zní trochu divně, ale má divná hlava nedokázala vymyslet nic jinýho než zrovna tohle. Tak jo, právě jsem zjistila (fakt objev století), že nejde zároveň psát článek a poslouchat u toho písničky. Nějak se mi to v hlavě všechno zamotá a I see fire, eh, teda chci říct, že pak nevím co píšu. No vidíte to. Ta rýma mi zatemnila mozek. Umřu na rýmečku. Sbohem.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


1. Ty kraťasy jsem chtěla už minulý léto, ale nemyslím si, že by byly hodny ceny 800 Kč, takže mi přijde snadnější (a levnější) si je vyrobit. Stačí si sehnat kraťasy ze secondhandu a krajku. Doufám, že se k tomu tohle léto dostanu.
2. Vždycky jsem si chtěla vyrobit vlastní kecky. Ale moc se mi nelíbí klasický pomalovaný a tyhle jsou úžasný. Až na to, že má už zmiňovaná dívná hlava nějak nepochopila, jak to na to nalepit, aby se to ve vteřině zase neodlouplo.
3. Představa, že si do města vykročím se svou milovanou knihou v náručí a zároveň se suprovou kabelkou mě láká. Jenže mám menší problém. V životě bych nedokázala vytrhnout z knížky stránku, natož ji celou rozřezat, takže bych místo toho musela použít něco jinýho, ale já na něco přijdu. A navíc  jsem v prní třídě v knihovně složila slib (jako fakt, nekecám, pasovali mě), že co budu po téhle zemi chodit, žádné knížce neublížím. Tak jest praveno, tak jest vykonáno.
4. Tohle je hrozně suprovej nápad. Prostě sklo natřete černou barvou a pak si na něj můžete psát všechny vaše nejtajnější myšlenky (ale pozor, když je tam napíšete, už moc tajný nebudou, jen pro jistotu, kdyby vám to nedošlo).


5. Ta lampa je hrozně kouzelná! Je ještě kouzelnější, než Aladinova lampa. Doufám, že se v mém pokojíčku zabydlí co nejdřív.
6. Tak jo, k těm klíčům snad nemusím nic dodávat. Kdo je maniak do Harryho Pottera, tak ho určitě trklo, že podobný klíče lítaly v jedničce přímo Harrymu pod nosem (teda spíš nad nosem). A ano, dopis z Bradavic mi ještě nedošel, ale já se na ten den pečlivě připravuju a tyhle klíče jsou pěkně tématický. Ale spíš bych si je přilepila do rámečku jako obraz.
7. Tenhle výtvor jsem vždycky chtěla zkusit. Hrozně se mi to líbí. Prostě jenom fénem rozehřejete voskovky.
8. Poslední dobou mám hroznou chuť si nějak vyzdobit sešity a nemůžu se dočkat (nemůžu uvěřit, že to fakt napíšu) novýho školního roku. Ani jeden sešit neunikne šílenýmu zdobení. Mucheche.

A nakonec moje poslední DIY. Prostě si sežeňte rámeček, podle něj si vystřihněte papír a pak dělejte co chcete. Můžete na písmena použít i látku, barvy, kamínky, korálky, cokoli.

Uff, teď mi ještě zbývá to všechno vyrobit. Co vy víte, třeba se jednou něco z mých vysněných DIY objeví na blogu. Můžete si všimnout, že druhá půlka článku je trochu srozumitelnější. Já věděla, že byl dobrej nápad ty písničky vypnout. Ale už končím takže Ede Sheerane, už běžím!
Kejt

12 komentářů:

  1. Miluju podobné rychlé DIY tipy, všechny vypadají strašně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné tipy!! sama bych nejradši udělala minimálně polovinu z toho :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. fotka vlevo dole ty boty - ach ach <3 <3 <3
    Skvělé tipy, ale já se nemůžu pořádně odtrhnout od těch bot :-))

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  4. Já už DIY vzdala,přišla jsem na to,že na fotkách to vypadá krásně a jednoduše a ve skutečnosti se mi to akorát nepovede a jsem naštvaná a jde to do koše.:D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek..Ty kraťasy jsou fakt božíí..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Takovýhle wishlist jsem ještě neviděla je to opravdu dobrej nápad taky se nemůžu dočkat až si ozdobim nějaké sešity
    http://fashiondrbna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten pokojíček a sešity bych brala hned :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mi milujem DIY ale niesom v tom vobec dobra ale tieto napady su TOOOOOOOOOOOOOOOOOOP <3 <3
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyto DIY jsou peckové :3 poprvé vidím nápad s keckami! je to fakt jednoduché.. myslím že s použitím kvalitnějšího lepidla by se to nemělo odlepovat :) a HP klíče <3 Krása :3 a voskovky, o těch taky přemýšlím už dlouho, ale furt jsem se k nim nedokopala :D..

    OdpovědětVymazat