5. 3. 2014

Nothing worth having comes easy.

Sluníčko svítí, venku je teplo, prostě ideální počasí na to,vyrazit si někam ven. Což je hrozně dobrý nápad....Pokud nepíšte zítra tři písemky....HAHA....No ale to je jedno. Dneska sem dám pár faktů o mě, prostě TAG. Sluníčko mizí za mráček, hmmm.

 1) Máš nějakou přezdívku, kterou zná jen Tvá rodina?
 Asi ani ne, no moje drahá sestřička mi poslední dobou docela často říká SLUHO....
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


2) Máš nějaký divný zvyk?
Těch já mám...třeba se vždycky nad něčím zamyslím a přestanu vnímat a pak se divím, že si nepamatuju něco co mi lidi řekli....

3) Máš nějaké divné fóbie?
No, nemám ráda pavouky, ale to není moc fóbie tu mám možná tak z Kejt, když si přes hlavu dá svoji  jezevčí čepici, takže vypadá jako jezevec. Brrr....

4) Jakou písničku si nejraději zpíváš, když jsi sama?
Let it go, Let it goo... (problém nastane, když začnu zpívat a sama nejsem...)
 P. S. Ta písnička i film Frozen dostay Oscara :D


5) Jaké drobnosti ti nejvíc lezou na nervy?
Když někdo dělá něco pořád dokola, jako když si klepe někdo propiskou o  stůl (nejlépe při testu)....

6) Co děláš, když si nervózní?
Okusuju si nehty (toho se musím zbavit) 

7) Na jaké straně postele spíš?
No moje postel nění moc veliká, takže uprostřed, pokud se pokusím spát na nějaké straně většinou se praštím do zdi nebo málem spadnu...


8) Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Outloň. takový opičkomedvídek a mám ho pořád pche :)

9) Jakou stranou jsi otočená ke sprše?
Ehm....hmm...pravou? Zádama??? WHAAAT??!!

10) Umíš se svým tělem něco zvláštního, co jiní nedokáží?
Nooo...že by...ne to ne...hmm...možná......ne.


11) Co jíš když máš blbou náladu nebo se cítíš nesvá?
Cokoliv na co mám zrovna chuť :D (Dneska jsme v anglině mluvili o jídle. Mňam)
12) Jakou větu nebo frázi stále opakuješ?
Já toho namluvím. Kdo si to má pamatovat...

13) Jde se spát, co si popravdě vezmeš na sebe?
Pyžamo :)

Jaký počasí je u vás? Co si zpíváte vy?  Na co máte chuť? 
P. S. Co říkáte na výsledky Oscarů?
Tess

4 komentáře:

  1. pěkný TAG! :) mě spíš nervuje, když někdo dokola říká to samé :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Klepání propiskou a podobný věci mě taky rozčilujou. Jinak oscary už nepovažuju za prestižní, tak to moc nesleduju:)
    A super fotka s tím sluníčkem.:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja si poslední dobou pořad zpívám happy od pharrella Williamse , měla bych s tím přestat,zvláště když si to zpívám nahlas ..

    OdpovědětVymazat