21. 3. 2014

OOTW - Spring is coming

Kdokoli řekl, že peníze nekoupí štěstí, nevěděl, kde nakupovat. Tuhle větu pronesla Blair Waldorfová a já si jí s prominutím půjčím a trošku opravím. V mém případě, kdokoli řekl, že to jak se oblíkáte nemůže ovlivnit vaše štěstí, nevěděl jak se obléci. Já teda miluju vymýšlení outfitů, i když to neznamená, že vždy vyjdu z domu od hlavy až po paty oblečená jako z Vogue. Bohužel, i když bysme všechny toužily po tom procházet se po Upper East Side, chodit na schůzky s Chuckem nebo se nechat obléci od Chanel, tohle není Super drbna. Ale stejně pořád můžeme po dlouhém dni přijít domů (ve svém krásném outfitu samozřejmě), usadit se k televizi a na seriál se alespoň podívat. V mém případě hned na několik dílů.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Jak už vás asi trklo z názvu (kdo nezná, tak OOTW znamená Outfit of the week) v tomhle článku vám ukážu co jsem tenhle týden měla na sobě. Kéž bych tohle mohla říci s čistým svědomím. Ale vám bych lhát nemohla. Párkrát jsem svůj outfit vyfotit zapomněla nebo se mi  nezdál dost dobrý, takže jsou to spíš outfity za poslední týden a půl. A to jich je stejně jen pět. Tenhle svetr vlastně ani není můj, je mé maminky. A náhrdelník jsem si vyrobila.


Ty kalhoty mají být do pasu, ale nevím co by to muselo být za divnou postavu. Já je mám tak těsně pod pas. Náhrdelník je z ebay. Jsem ráda, že jsem si ho nekoupila u nás, protože 39 Kč a 200 je trochu rozdíl za stejnej kus náhrdelníku, nemám pravdu?


Hrozně se omlouvám za svoji gumičku, až teď jsem si všimla, že je tam jak pěst na oko. Tenhle crop top je hrozně super, ale moc ho nemám jak nosit,  jenom k sukním nebo šatům. Tady ho mám s černýma šatama.


Miluju vrstvení náhrdelníků. Tady mám dva, ten nahoře možná nejde moc vidět. A navíc už začíná být venku čím dál tím větší teplo, takže už můžu odhodit svoje morče (nebojte, myslím tím svůj kožíšek, ne Bellu, bože co vás nenapadne!) a nosit koženou bundu. Nebo nově ségřinu parku, ona sice nechce abych tomu tak říkala, ale nemám tak obsáhlou slovní zásobu abych tu zelenou cvrčkovitou bundu jinak nazvala. Asi by vás zajímalo, proč cvrčkovitou. Když ta bunda je vzadu taková vykrojená a vypadá to jak zadek cvrčka. Doufám, že jsem vás nepohoršila.


 Tohle možná vypadá trochu divně, ale měla jsem jen tričko a džíny a nebylo na tom moc co fotit. Plus se mi nechtěl vytahovat stativ. A když bych ty dvě ''pruhovaný'' fotky dala k sobě dohromady, vypadalo by to jako jedno obří tlustý tělo. Věřte mi, já se tomu asi minutu smála.

Trošku kratší článek, ale snad nevadí. Chtěli byste víc outfitů? Zítra jdeme nanečisto dělat přijímačky, tak snad to totálně nepokaňhám. Co plánujete na víkend? Já nic moc, ale dala jsem si za úkol upéct muffiny. Hrozně dlouho už jsem je nepekla. Možná si pamatujete, že jsem sem jednou psala, že někdo chodí o víkendu běhat, ale já místo toho peču muffiny. No, tak když nedělám ani jedno, co jsem to za člověka?
Kejt

7 komentářů:

  1. Páni, skvělé oufity, hodně štěstí s přijímačkama nanečisto. :) Mmm muffiny miluju <3

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné outfity, nejvíc se mi líbí 2. a 3. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné outfity :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Eh, Super drbna, hrozný název! Zlaté "Gossip girl" v orignále. Ale ten citát se mi líbí a je to tak..:)
    A nechci být za prudiče, ale je to "coming" správně. Stane se.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné outfity,moc ti to sluší..Držím palce k přijímačkám...:)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek a s citátem naprosto souhlasím! Nejvíc se mi libí 2. outfit:)

    OdpovědětVymazat