1. 3. 2014

Shoping is my cardio.

Nějak se mi zalíbilo jaro. Nevím proč, protože jsme vždycky měla ráda podzim a zimu. Podzim byl sice krásnej, ale zima žádná. Sníh byl jenom pár dní a pak hned roztál. A teď už zima určitě nebude. Ale zase tak moc mi to nevadí. Líbí se mi jak všude začínají růst kytky a svítí sluníčko :)
A taky mám už za dva dny 15. Připadám si děsně stará.
Dneska jsme byly s mamkou v Olympii a měla jsem si vybrat ještě něco k narozeninám. Hlavní dárek je naprosto nelepší. Hádejte kam pojedu? Do NYC!! Už se tam neskutečně těším a asi to do tech prázdnin nevydržím.
Za poslední dva měsíce se mi doma nastřádalo docela dost nových věcí, takže je vám ukážu i s tím co jsem si koupila dneska.

 Dneska mi je mamka koupila k narozkám. Jsou takový hrozně jarní a hezký.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 Další dárek, ten ale máme s mamkou dohromady. Už hrozně dlouho jsem chtěla nějakej štěteček na korektor. Celý odpoledne se tím musím hladit po obličeji :) Je hrozně jemnej a je ze Sephory.

 Tuhle krabičku jsem dostala ještě jako opožděný dárek na Valentýna.

 Hrozně pěkně to voní a nejlepší na tom je, že u toho byla taková fixa a vy si na tu velkou věc uprostřed můžete napsat nějaký vzkaz nebo namalovat obrázek.

 Už mi odchází odličovač, takže jsem potřebovala novej, ale nechtěla jsem takovej ten olejovej protože mi to hrozně vadí, a proto jsem chtěla zkusit tenhle gel.

 Hádejte co to je? Župan! Ten mi taky dneska koupila mamka, ale není k narozeninám. Ona mi totiž ten můj starej vyprala s něčím černým a on se celej obarvil a scvrkl se. Takže to musela nějak odčinit.



 Sice to nejde moc poznat, ale jsou to šaty. Jsou z C&A a jsou vážně hrozně hezký. Mamka mi koupila ještě jedny v takové zelené na léto.
Už hrozně dlouho jsem si ho přála a konečně ho mám!

 Tenhle svetřík jsem si koupila za penízky, který jsem dostala od babičky za vysvědčení

 Nějak se mi za poslední dobu roztrhaly všechny obyč trička, takže jsem si jich pár musela dokoupit.
Jsou z těch velkých slev co měli v Tally Weijl 

 Tohle byl první narozeninovej dárek od babičky. Hned jak jsem je uviděla věděla jsem, že budou moje. Laska na první pohled :) Mám je hlavně na jaro nebo na podzim, protože teď je na ně ještě moc zima. Brrr.

Tenhle náhrdelník jsem si pořídila nedávno v Tally Weijl za 30 korun. Za 30 korun jsem ho tam nemohla nechat a hrozně jsem si ho oblíbila.

Bett

11 komentářů:

  1. zavidim ti darceek!:) a tie nausnickyy su super!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, náušničky sú krásne, aj tie topánky :)
    v 15tich stará? :D ale prosím ťa, na to ani nemysli a užívaj si ten vek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty náušnice jsou úžasný!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou naprosto úžasný!!..Samozřejmě i to ostatní,ale ty botky♥..Jinak všechno nejlepčí k narozeninám..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Do NY??? :O OMG to ti tak závidím to je moj sen od mala strašne ti to závidím a uz sa teším na fotky <3 a vsetko najlepsie prajem :) krásne darčeky ale mne osobne sa najviac páči ten župan a ta sada od sephori <3
    POZÝVAM na GIVEAWAY :)
    Fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ou krásné botky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. krásné věci, hlavně ty šaty a náušničky :) a valentýnský set ze sephory je úplně boží! :)
    jarní kolekce bot CCC je opravdu povedená, na tyhle jsem taky koukala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat