30. 3. 2014

You can have anything you want in life, if you dress for it.

Vždycky jsem si myslela, že víkendy jsou od toho, abych si odpočinula a nabrala energii na další týden. Po tomhle víkendu si to už ale nemyslím. Jsem ještě víc unavená než v pátek. Zvláštní je, že v každým článku píšu, že jsem unavená nebo že se mi nechce do školy. Ale proč si zrovna v takhle krásnou neděli připomínat ty děsivý věci jako je například škola? Dneska byl jeden z nejhezčích dnů co jsem za poslední dobu zažila. Bylo teplo, svítilo sluníčko, na nebi ani mráček. Hned ráno jsem s rodiči vyrazila do zahradnictví a nakoupili jsme nějaký rostlinky a hlínu (asi jsem divná, ale hrozně mi voní hlína nebo taková ta mučovací kůra, hehe)
Pak jsem musela spěchat na trénink. Málem mi upadly nohy, ale byla to sranda. Celá vyčerpaná jsem přijela domů a šla se najíst, jak jinak že :) Odpoledne jsme začali pracovat na zahradě. Až budu přemýšlet, co chci dělat tak jedna z možností bude zahradník ( nemůžu se vzpomenout jak se řekne ženská od zahradníka (ale jinak jsem docela chytrá)). Hrozně mě totiž baví sázet kytky :) Většinu času ale pracovali moji rodičové a já jsem se vyvalovala na trávníku a četla jsem si nebo jsem něco fotila. To někdo umí pracovat co?

 Ještě zbytky tulipánu co jsem dostala k narozeninám :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
 Při tom sázení jsem udělala trochu nepořádek. A to to pak bylo ještě horší, protože se mi tam všude vysypala hlína :)

 Tenhle košíček si plánuju dát do pokoje. Měla jsem to tak i minulý jaro a hrozně hezky to vonělo.

 Nevím proč, ale připadá mi jako by ty kytky byly mrtvolky :)

 Můj milovanej Kvído :*

 Naše speciální záhonky :)


 Nebojte, nemáme čápa, tenhle je umělej :)




 Naše vlastí loď. Sice se trochu (víc) rozpadává, ale vypadá tak hezky staře a smutně.

Arabelina oblíbená hračka. Až teď jsem si uvědomila, že když jsem ji kupovala vypadala trošku víc jinak. Arabela ji vyrvala jedno oko. 

 Takhle vypadá jako nejhodnější pes na světě, ale není věřte mi.





Nevím proč, ale mám asi 10 fotek utěrky :)

Pálili jsme seno. Fire!
Taky bylo u vás tak krásně? Jak jste si užili víkend ? Těšíte se už ne letní prázdniny? Jo, já vím že je to až za dlouho, ale já už se táák děsně těším!
Bett

5 komentářů:

  1. Ten co pejsek není hodný je Jack Rusell? Mám taky jacka r.je to neeejhodnější zlaticko :)

    OdpovědětVymazat
  2. já teď víkendy trávím taky hodně na zahradě, ale dost mi to leze na nervy :D krásný fotky! :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :-), číší z nich naprosto jarní spokojenost a tak to má také být.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky jako vždycky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat