12. 3. 2014

You say I dream too big. I say you think too small.

Echeche.....Od pondělka jsem nemocná, ale už se to začíná lepšit. Někdo by ale měl stejně tomu NĚKOMU kdo rozhoduje o takovýchle věcech říct, že lidi si přejí ležet celý den v posteli s notebookem, knížkou a dobrým šálkem kávy a ne s horečkou a teploměrem. No vážně. Takže se omlouvám, ale tenhle článek se bude skládat jen z obrázků. Kromě toho weheartit bylo po ty dlouhé tři dny mým věrným společníkem, takže tak....Ještě jednou se omlouvám za nic moc článek. (Klidně mě virtuálně ukamenujte, snad to moje oslabené tělíčko přežije...)

True
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
CaptureTheMoment | via Tumblr
Mít tak doma místo pro takový věcičky....

Follow city_of_angels05 
 Já si prostě nemůžu pomoc....♥

Facebook 
Až budu dospělá pořídím si kočku, tečka.

love and live | via Tumblr 
love and live | via Tumblr 
Aaaahhh....ááá!! Málem jsem olízla obrazovku....

Новости
:D:D:D:D 

Untitled

Jeden z mých nejnovějších výtvorů....

A co vy? Žijete ještě? Taky jste zrovna dostali hlad nebo jsem jediná?
 Tess

3 komentáře:

  1. Podobnou klícku jsem nedávno viděla, je to super :) Adamsovi jsou super..a teda ty makronky jsem ještě neměla. Každopádně se brzy uzdrav!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Brzy se uzdrav..Já mám hlad pořád..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou tyhle články mě u tebe baví! a ta koláž s NY na konci je nejlepší, miluju tyhle citáty <3

    OdpovědětVymazat