27. 4. 2014

Everything happens for a reason

Konečně je to za mnou. Příjmačky skončily a já si můžu konečně oddechnout. Na jeden gympl jsem přijatá, ale na tom druhým jsem to nějak popletla a pokazila takže jsem se nedostala, ale možná jsme i radši, že jsme se tam nedostlala. Nedokázala bych se rozhodnout, kam jít. Je sice škoda, že nebudu chodit s Tess na stejnou školu, ale (možná(určitě)) se mnou bude chodit do školy Kejt, takže se budem všechny tři často vídat :) Celkově jsem ale poslední dny hrozně šťastná. Těším se na ŠVP, na prázdniny a na novou školu. A protože jsem minulý měsíc nedělala článek o mých oblíbených věcech, rozhodla jsem se ho napsat dneska.

x
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Oblíbený seriál
Jednoznačně a jedině Sherlock. Je to jeden z nejlepších seriálů vůbec. Potom jsem se podívala na první díl Game of Thrones. Nikdy bych si nemyslela, že se mu tenhle seriál bude líbit, ale je vážně super.
Untitled | via Tumblr

Oblíbená písnička
Těch mám spoustu. Často poslouchám písničky z Frozen. A taky mi ve sluchátkách pořád hrají písničky od Echosmith. Měla jsem na ně dokonce referát do hudebky.

Frozen


Oblíbená knížka
Mezi tím vším učením mi vůbec nezbyl čas na čtení. A když už jsem měla chvilku volna tak se mi nechtělo. Takže jsem přečetla asi jenom dvě knížky. Víc se mi líbila knížka od Candace Bushnell Dům na páté avenue. Je sice trochu taková přisprostlá, ale moc hezky napsaná.
Obálka titulu Dům na Páté avenue

Oblíbený kousek oblečení
Poslední dobou jsem nejčasněji nosila tenhle svetr. Nosím ho často k černé sukni ale moc hezky vypadá i s takovou tmavě červenou. A myslím si že na jaro se celkem hodí, protože ještě není úplně teplo. Taky jsem si docela oblíbila džínovou bundu, kterou nosím taky skoro pořád.

Nejoblíbenější jídlo
Asi nemám jedno nejoblíbenější jídlo. Já mám ráda jídlo jako celkově. Ale teď o víkendu jsme si dělaly lívance a byly děsně dobrý! A taky jsem celkem často jedla tousty.

😋

Tak to je všechno. Omluvám se, že je ten článek krátkej, ale jsem hrozně unavená :)
Bett

5 komentářů:

  1. Gratuluju k přijímačkám :)
    Ten svetr vypadá strašně perfect, podobný jsem sháněla<3 :))

    OdpovědětVymazat
  2. Sherlock je strašně skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji! :) lívance bych ted mohla jíst pořád, nejlepší jídlo :3

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju.mě přijímačky čekají příští rok..Jinak seriál Sherlock zbožňuju (hlavně jeho)..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat