15. 4. 2014

Fear doesn't shut you down, it wakes you up.

Další týden. Další problémy. Lépe řečeno pořád ten jeden. Přijímačky. Už jen týden!!! No ale proč si kazit náladu. Zrovna na mě zasvítilo sluníčko, což je divný, když ještě před chvílí venku pršelo. No co s tím naděláme, já teda doufám, že nenachladnu. V sobotu jsme byla s Kejt a mamkou nakupovat, a tak mám po delší době něco nového. No a protože to jsou jen tř věci, tak nemůžu mít článek jenom o nich...Takže tohle je takový málý MIX IT článek.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Trička z RESERVED. Já tam nikdy moc nenakupovala, ale asi začnu, protože odtamtud mám super mikinu a teď tyhle dvě trička a měli tam toho mnohem víc a nebylo to ani tak moc drahý.

H&M kalhoty. Mám podobný, ale ty se mi nedávno roztrhly, tak mám teď tyhle. :) (Mají být tmavě zelený, ale to moc nejde poznat.)

Mám nově vyzdobenou nástěnku, naposledy jsem ji totiž obnovovala na podzim, tak jsem si řekla, že je čas na změnu. No tadá... :)

Jeden z mých novějších výtvorů. Samozřemě vyroben pro Kejt. (Jak jinak ♥)

Books 
Můj život ve zkratce.

Kitty cat xxx 
To mě prostě dostalo :D

 
MTV Movie awards. Musím si najít jestli to nejde někde shlédnout :P

 
???Trochu nevím proč to sem dávám???
HAHA

Tak to je všechno snad to nebylo moc dlouhý. Jinak co děláte vy? Něco nového v šatníku? Taky máte pocit, že jsou všichni divní? (Nebo spíš moc normální...?)
Tess 

4 komentáře:

  1. moc se mi líbí ta trička z Reservedu :)

    OdpovědětVymazat
  2. home is where my butt is je boží:D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok :) tie tričká vyzerajú božsky :)

    OdpovědětVymazat