25. 4. 2014

I can see sunshine in your eyes

Tenhle týden byl týden strachu. Jestli to napíšeme, jestli nás přijmou, jestli se z toho nezcvokneme. Ale už to máme všechno za sebou a všechny jsme bezpečně přijaty. Třikrát hurá! A slibujeme, slibujeme (nedívejte se tak na mě!), že budeme přidávat lepší články a články, které vás baví. A právě proto se zeptáme vás, krásných čtenářů, jaký druh našich výmyslů vás baví nejvíc. Klidně můžeme dělat DIY, tagy, new in, ale musí to bavit vás, takže napište, co vás napadne. My budeme pořádně oslavovat náš úspěch a vy (i kdyby ste přijímačky nedělali) se taky nějak odměňte, občas je to potřeba! A já vám ukážu, co jsem o prázdninách ztvořila prostřednictvím foťáku. A můžete být na mě pyšní, všechno jsem to fotila na manuál (jasně, já vás slyším, vás to nezajímá) a moc se mi líbí. Tak si užijte fotky a příště už to snad bude něco na vaše přání!

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more




Závidíte, že jo?
P.S. Ty vafle jsem dělala asi hodinu.


Abyste to pochopili, záměr byl, aby ten obraz v těch brýlích byl rozmazanej a myslím, že se to docela povedlo. Trošičku.


Houpačka bez houpačky.



Zatím moje nejextrémnější fotografování. Chtěla bych poděkovat své sestře a tátovi za to, že hlídali, jestli nejede auto a tím pomohli uskutečnit tuhle fotografii. 








Houpačka z houpačkou. Dneska mám samý chytrý poznámky. Úplně normální. Vlastně bych vám měla zatleskat, že ještě pořád tenhle blog čtete (a poděkovat!).
Tlesk, tlesk.


Nenažranci se pasou. Jak vidíte, tak ve všech fotkách ulpělo trochu toho jara a sluníčka. Tak neseďte doma (ale napřed dočtěte tenhle článek) a běžte ven, užijte si sluníčka a na nic nemyslete. Vážně, tahle technika se mi poslední týden docela vyplatila. A nezapomeňte nám napsat, co chcete za ty články!
Kejt

6 komentářů:

  1. ta předposlední fotka s houpačkou se mi líbí nejvíce :) pěkné fotky. gratuluji k přijetí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju! :) Mě nejvíc baví asi randomy.

    OdpovědětVymazat
  3. krasne fotky, a gratulujem :) a prispevky mam rada taketo, niaky textik co sa deje vo vasich zivotoch a fotky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, teď mám chuť na vafle:). Opravdu skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. opravdu krásné fotky :) a gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat