8. 4. 2014

Life is a story. Make yours best seller.

Dneska jsem se rozhodla, že napíšu nějaký novinky. Jako co poslední dobou dělám (kromě učení se), co mě baví apod. Já vím, že takový články tady máme skoro pořád, ale mě teď moc nic nenapadá, takže se omlouvám a snad se článek bude líbit.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
1. Čaj/Kafe
Co by to bylo za čtení bez šálku horkého čaje nebo kávy? Můj nejmilejší hrneček na čaj. ♥ Hmmm... mňam


2. Knížky
Sice všechny z knihovny, ale....Divergenci si chci přečíst už nevím jak dlouho a teď jsem hrozně šťastná, že ji mám doma (i když jen na chvilku), čtu ji teprve od včerejška, ale už jsem za polovinou. 4. díl Nádherných Bytostí (♥♥♥) a PLL, který už nemám doma a nakonec dvojka Nástrojů smrti. Jedničku jsem četla na mobilu, takže za hmatatelnou knížku jsem ráda.

 
3. Seriály
Musím se polepšít a podívat se na další díl Game of thrones. Taky jsem našla seriál Agents of S.H.I.E.L.D. a hrozně mě to baví. A abych pravdu řekla už poslední dobou nejsem moc na seriály typu Carrie Diaries, ale třeba mě to zas chytne :)

4. Quotes
Jak už jsem psala několikrát, jsem totálně ujetá na různý citáty apod.


Žádné komentáře:

Okomentovat