6. 4. 2014

Make a wish.

Vůbec nevím co mám psát. Nějak mi došla veškerá inspirace. Asi půl hodiny jsem vymýšlela čím mám začít, a pak jsem si řekla, že napíšu prostě to první, co mě napadne. Ale nenapadá mě nic. Pořád musím myslet na tu jednu jedinou věc. Příjmačky! Už chci aby to bylo za mnou a já mohla zase žít normálně! Ale nebudu na vás snášet špatnou energii ( to zní jako kdybych byla nějaká vědma). Ukážu vám co bych si chtěla na jaro nebo léto pořídit. Omlouvám se za krátkost článku, ale musím se jít učit :)


Untitled #28
 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


1- první, co bych si chtěla koupit, je černá kožená bunda. Mám jenom v takové krémové a ta se k hodně věcem nehodí, takže bych chtěla černou. Asi si ji ale koupím v sekáči, protože v obchodech stojí hrozně moc! Fakt se mi nechce dát 1500 za bundu na jaro, když v sekáči bych si ji mohla koupit třeba za 200 :)
2- další věcí co bych chtěla jsou tyhle šortky. Chtěla bych černý a taky trochu do pasu.
3- trička se hodí vždycky, takže nějaký takovýhle by se mi líbilo, ale nevím, kde by se dalo sehnat. Nevíte?
4- sice mám šatů spoustu, ale kdyby mi někdo dal třeba tyhle, tak bych se vůbec nezlobila :)
5- asi nejvíc z tohohle obrázku bych chtěla maxi šaty nebo maxi sukni. Sice vůbec netuším jestli by mi to slušelo, ale na ostatních se mi to líbí :)

Untitled #29
1, 2, 3- Další věcí kterou bych chtěla, je nějaký kytičkovaný tričko. Já už sice jedno mám, ale vypadá tak smutně a nejarně, takže bych chtěla něco veselejšího. A taky bych chtěla nějaký obyč tílka, ale v jiné barvě, než mojí oblíbené černé, kterou nosím prakticky pořád.
4- už hrozně dlouho bych chtěla nějakou volnou bílou košili. Dá se nosit skoro ke všemu a je hrozně pohodlná, ale zatím jsem žádnou, která by se mi líbila a nestála 600, nenašla.
5, 6- další šortky který bych si chtěla koupit jsou buď tyhle džínový nebo kytičkovatý. Víc se mi asi líbí ty kitičkovaný, i když vypadají trochu jako kalhoty od pyžama :)
7- já vím, já vím. Mám asi nejvíc sukní z celýho Brna, ale já v podstatě nic jinýho nenosím. A takovou nějakou barevnou jarní ještě nemám :)
Untitled #30
Untitled #31
A pak už jsou to jenom doplňky, botky a kabelky. Nejvíc ze všech těhletěch věcí bych chtěla ty kytičkový čelenky a tu ozdobu na drdol :) Doufám, že se vám tenhle článek aspoň trochu líbil.
Bett

5 komentářů:

  1. Boží článek,já teť všude shánim šortky za normální cenu..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Bielu košelu som videla v Gate. A úplne ťa chápem. Zajtra sa dozviem výsledky z prijímačiek a som z toho nanervy že moje príspevky sú o ničom v poslednej dobe.. Vela šťastia na prijímačkách! :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný wishlist! většinu věcí bych brala hned taky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very great choices for the wishlist :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Jé!:))
    Ty černé šortky jsem viděla ještě před vánoci poslední ve výprodeji v Tally Weijl, pamatuju si jak jsem tam šla s kamarádkou která nevěděla ,co mi koupit a já se do nich snažila narvat, jelikož byly o 2 čísla menší, vylezla mi polovina zadku:D..

    OdpovědětVymazat