22. 4. 2014

Never forget what you are.

Tak jedny přijímačky máme za sebou, druhý nás teprv čekají a pak už konečně můžeme začít zase normálně žít. Právě jsem dokoukala Snídaňový klub (už podruhý :)) a teď nevím co... No asi vám napíšu pár věcí, který jsem si za poslední dobu oblíbila a tak podobně...

Tumblr
Vedle Weheartit nově přibylo i tumblr, takže mám novou závislost... Jako by jich už tak nebylo dost. Hmm...měla bych se sebou něco udělat, ale myslím, že jsem na to moc líná...  
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Sherlocked 
Sherlock
Začala jsem se dívat na seriál Sherlock a teď se od toho jaksi nemůžu odtrhnout. Samozřejmě na to mám spoustu času, vůbec se nemusím učit, vůbec to není už asi pátej seriál co sleduju, vůbec nepotřebuju žít....

26 Likes | Tumblr - image #1693036 by taraa on Favim.com
Čokoláda
Teda já mám čokoládu ráda pořád, ale obvzvlášť v poslední době. Asi za to můžou ty Velikonoce nebo tak. By mě zajímalo, jestli existuje nemoc, která způsobuje, že máte chuť na čokoládu. Jestli jo, tak jsem určitě nakažená.
Trailery
Se pozná filmový maniak. Ehehe. Já vždycky dostanu takovou náladu, pak se kouknu na deset trailerů, dostanu chuť se na ty filmy podívat a pak zjístím, že je deset večer, takže...
Say Something
Písnička od A Great Big World a Christiny Aguilery, hrozně se mi líbí, ani nevím proč. :)


Snad jste si Velikonoce dostatečně užili. Co baví poslední dobou vás? Co posloucháte? Nějaký film/seriál?

Tess

4 komentáře:

  1. tenhle song Say Something také děsně miluji <3

    OdpovědětVymazat
  2. Sherlock, John, Mycroft, Moriarty ... :D Joooo taky jsem do toho seriálu zblázněná...

    OdpovědětVymazat