20. 4. 2014

Stressed, depressed but well dressed

Už. Jenom. Jeden. Den. Tohle mi celý den zní v hlavě. Já se z toho asi vážně zblázním. Jediný co mě ještě dokáže rozptýlil jsou filmy. Dneska jsem jich viděla aspoň 5. V podstatě jsem nedělala nic jinýho.Teda kromě toho, jsem se samozřejmě učila, jak jinak. Omlouvám se, že jsem nepřidala už včera, ale jeli jsme k babi a pak jsme barvili vajíčka, takže mi na to nezbyl čas. A taky mě nějak nenapadalo o čem mám psát. Až dneska jsem si řekla, že bych vám mohla ukázat co jsem si za poslední dobu ( asi 2 měsíce) koupila nebo co jsem dostala.
Cute😃
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Jedno úterý jsem se vypravila s tetou do Ikei. A chtěla jsem si koupit něco velikonočního nebo jarního do pokojíčku. Jako první jsem si koupila tenhle hrneček. Je takovej velikej, takže se do něj vleze hodně kafe. Poslední dobou si dělám takový laté, který mě naučila Kejt. Mňam! 

Potom jsem si v H&M tyhle prstýnky. Koupila jsem je ve slevách asi za 30 kč. A nosím je skoro pořád.

Další věcí z Ikei je tahle miska. Hrooozně se mi líbí a budu si do ni dávat třeba prstýnky a tak.

Tenhle svetřík je ještě dárek k narozkám. Koupila mi ho teta v H&M a nosím ho skoro pořád. Je hrozně pohodlný a plánuju si ho vzít na příjmačky. Nosím ho hlavně k černé sukni, protože je trochu zkrácenej a tak akorát do pasu.

     Potom jsem si v pátek koupila v tally weijl tohle tričko. Je moc pěkný a na léto bude super, protože je takový volnější. 

Tenhle náramek jsem taky dostala ještě k narozkám od tety. Je hrozně krásnej !!!

Potom jsem si v Ikei koupila tenhle deníček nebo spíš blok. Stál jenom 30, takže jsem ho tak nemohla nechat. Budu ho mít jako takovej cestovní deníček. ÁÁ já už se tak strášně těším na prázdniny!!

 Jo moje svíčková mánie pořád trvá, takže jsem nemohla vyjít z Ikei bez svíčky. Koupila jsme si ještě jahodovou a jablečnou. Tu jahodovou už jsem skoro vypálila, protože jsou vážně skvělý. Za  chvilku dokážou provonět celý pokoj.


Konečně jsem si koupila knížku na pečení Muffinů. Hrozně dlouho jsem ji chtěla, protože když si najdu nějaký recept na internetu, tak to většinou dopadne děsivě. Zítra se chystám upéct nějaký z malinama tak uvidíme, jestli nám nevyhoří dům.

Z téhle věci mám asi největší radost. Je to kožená sukně z Háemka. Dívala jsem se na ni asi tak před 2 měsíci, ale stála 800 a mamka mi řekla, že je to moc, že stejně bude za pár měsíců ve slevě. A taky že byla. Po Vánocích ji měli za 400, ale já jsme si ji stejně nekoupila, protože mi to pořád připadalo moc. Ale teď v pátek jsem ji tam viděla za 150, takže jsem ji čapla a běžela do kabinek vyzkoušet jestli mi bude. Naštěstí mi byla docela dobře ( sice mě trochu škrtí v pase, ale to se dá vydržet) takže jsem si ji koupila. Hrozně se mi líbí, protože vypadá tak jako extravagantně.

Tohle je přehoz přes postel z Ikei. Já už ho mám i v bíle, ale říkala jsem si, že to můžu aspoň střídat.


Nejlepší zmrzka!! Mňam!
Snad se vám článek líbil. Tak nám v to úterý a ve středu držte palce! Povinně! ( ne, nemusíte, ale kdyby jste chtěli tak se rozhodně zlobit nebudem, bude se nám to hodit ) A těm, kteří jdou taky na příjmačky  držím palce i když jste v podstatě konkurence :)

Bett

4 komentáře:

  1. pěkné věci :) ta sukně je super!

    OdpovědětVymazat
  2. taky zítra pises prijimacky? Ja zítra a pozítří a asi se zblaznim..ale musime být v klidu,to se zvládne! :D hodně štěstí :) věci jsou krásné)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu knihu na pečení muffinů mám taky, jsou v ní moc chutné recepty, a myslím, že nijak složité :) držím palce, i s těmi přijímačkami

    OdpovědětVymazat