29. 4. 2014

Sleep is good and books are better

Jak už vám asi došlo z předchozích článků máme za sebou přijímačky, a tak můžeme začít zase žít. No nevím jak vy, ale já si svůj život nedokážu představit bez knížek, a proto vám sem dneska napíšu pár svých nejoblíbenějších.

To Live Amidst The Unreal. by galaxiesanddust on deviantART
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Hunger games
Hádám, že tuhle trilogii znáte ať už jste knížky četli nebo viděli jen film. Mně se líbí oboje, ale knihy jsou podle mě lepší. Stejně se ale nemůžu dočkat dalšího filmu ♥ (Vedle HG jde vidět Harry Potter, to je taky super knížka - dopis z Bradavic zase nedošel, takže jsem nucena chodit na mudlovskou školu...Fňuk)

Divergence
O téhle knížce už jsem psala a už se těším, až si budu moct přečíst dvojku (až ji budou mít v knihovně). Film bude za pár dní v kinech...Juhů
》Divergente《 | via Facebook 

 Hra o trůny
Dostala jsem za přijímačky, takže si to konečně můžu přečíst (díky mami♥). Dneska jsem neodolala a musela jsem si jí vzít do školy. Abyste věděli já místo abych o přestávkách nějak žila, tak čtu :)

Nástroje smrti
Včera jsem dočetla druhý díl. Mám ty knížky moc ráda a film se mi taky líbil, i když není moc podle knížky. 
book 

A ještě pár obrázků :)

.... 
yes 
books remain 
Tess

7 komentářů:

  1. tu poslední, Nástroje smrti, si musím přečíst! vypadá opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja strašne rada čítam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. ani jednu knížku neznám a nejsem si úplně jistá, jestli by mě bavily :) ale docela mě láká Hra o trůny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nakoukla jsem, jestli náhodou nečteš Hru o trůny a takyže jo :D Je prostě boží...já měla celou Píseň za dva měsíce přečtenou :D Když pominu ty peníze, tak je to nejlepší věc :D
    PS: Mě dopis z Bradavic taky neřišel, snad zemřela ta sova, co mi ho nesla?! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hunger games a Harry Potter..srdcovka :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem všechny kromě Hry o trůny, miluju je. Druhý díl Divergence jsem četla, budu číst trojku a na film jdu zítra! Jupí!

    OdpovědětVymazat