13. 4. 2014

Spring DIY !

Dneska jsem dostala hroznou chuť něco vyrábět. Dopoledne jsem se sice musela zase učit na příjmačky, a pak jsem jeli na kolo, ale teď odpoledne jsem se pokoušela něco vytvořit. I když to kolo mě hodně unavilo, protože jsme někde blbě odbočili a musela jsem tlačit kolo do strašně dlouhýho kopce! No ale dneska vám chci ukázat, co jsem vyrobila a třeba vás i trochu inspirovat.

More? Shameless Plug: The Dream Project | Love to Live: Everything inspiring. | via Tumblr
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Jako první jsem se rozhodla vyrobit si sněžítko. Vím, že je to sice trochu divný když je už skoro léto, ale chtěla jsem to prostě zkusit a myslím, že to dopadlo celkem dobře. Jenom na těch fotkách to vypadá trochu divně, ale ony se ty třpytky pořád hýbaly takže to nešlo moc dobře vyfotit.

Potřebovala jsem vteřinový lepidlo, třpytky, nějakou věcičku co si chcete dát dovnitř, nějakou skleničku s víčkem a vodu.

Já jsem si dovnitř chtěla dát tenhle přívěšek eifelovky, takže jsem ho lepidlem přilepila k vnitřku skleničky. Ono by se to správně mělo dít na víčko, ale já jsem zrovna měla takový divný, takže jsem to radši dala do spodku skleničky.

Potom jsem do skleničky nasypala třpytky. Měla jsem fialový a stříbrný, ale můžete požít jaký chcete. Mně se tyhle barvy zrovna hodí do pokoje.

Potom už jenom celou skleničku zalijete vodou. Musí to být úplně až po okraj, protože jinak by to nevypadalo hezky. Pak už stačí jenom zašroubovat, zaštěrchat a je to!

Ono to ve skutečnosti vypadá o moc líp, ale nešlo to vyfotit. Ale stejně se mi to líbí!
Další věcí co jsem si vyrobila je tahle věcička na drdol. Původě to měla být čelenka, ale vypadalo to divně, takže jsem to předělala.

Na čelenku na drdol jsem potřebovala vteřinový lepidlo, nějakou gumu nebo silnější provázek, jehlu a nit, metr a nakonec nějaký umělý kytky. Tyhle jsem koupila v Ikei, určitě je najdete i někde v květinářství.

Nejdřív jsem si udělala drdol a metrem jsem si ho změřila (Doufám, že to chápete. Prostě změříte obvod drdolu. Já jsem teďka  hrozně chytrá, když se učím na ty příjmačky). Potom si ustřihnete stejně dlouhý provázek nebo gumu, který bude jakoby základ celé téhle ozdoby.

Potom sešijete oba konce gumy(provázku) k sobě.

Potom už jenom začnete lepit kytičky na gumu. Vím, že jsem předtím psala, že se mají konce gumičky sešít. To se taky mají, já jsem si to na téhle fotce jenom odměřovala.
A už je v podstatě hotovo. Ještě jsem to pro jistotu nechala cca. 10 minut zaschnout.


Ještě jsem si ji udělala s fialovýma kytičkama.

Nedávno jsem si koupila prstýnky za 30 korun v Tally weijl a říkala jsem si, že bych si je mohla nějak přetvořit. Takže jsem je pomalovala (já spíš popatlala) lakem na nehty. Hnedka vypadají víc jarněji a líbí se mi víc než před tím. Akorát je potřeba si pod to dát nějakou podložku, aby jste neměli špinavej stůl.


Další věcí, kterou jsem si vyrobila je tenhle kelímek na svíčku. Je to hrozně jednoduchý, ale vypadá to moc hezky. Vzala jsem krajku a obmotala jsem tím obyčejnou skleněnou misku. Vzadu jsem krajku slepila dohromady a už jsem jenom dala dovnitř svíčku.

Stejně jako Kejt  mě chytla mánie vyzdobování sešitu. Jenom jsem si vytiskla tenhle vzor a nalepila ho na škaredej sešit.

A poslední věcí, kterou jsem si dneska vyrobila, je takhle krabička nebo kasička. Budu si do ní házet různý vzpomínky, věci co jsme dokázala nebo udělala za rok 2014.

Snad se vám moje nápady líbily a kdyby jste něco vyzkoušeli, určitě nám svoje výtvory pošlete!


Bett




5 komentářů:

  1. to je vše krásný určo to zkusím ta krabička je roztomilá

    OdpovědětVymazat
  2. To těžítko mě upřímně dostalo! Už jsem někde něco podobného viděla a taky bych si něco takového vyrobila,nejradši hned! Fakt krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. zdobení sešitu me taky vzalo :D a ta celenka je dokonala:)

    OdpovědětVymazat