10. 4. 2014

Stay strong. Or just go to the bed.

Jestli máte někdo doma stroj času, tak by se mi hodil. A nebo přesýpací hodiny Hermiony, ty bych taky brala. Ae pozor, já bych se nevrátila v čase, ale přeskočila následující dva týdny. Možná se vám zdá, že přeháním, ale já už mám těch přijímaček fakt po krk. Ale  to známe všichni, že jo. Když máme chuť se prostě schoulit do klubíčka a usnout. Když už máme všeho plný zuby. A já vám ukážu, jak vás z toho lehce vytáhne oblíbený náramek, jídlo nebo knížka. Ale chápejte, ručičky jim nenarostou. Nemůžete brát všechno tak vážně.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Teď si asi pravděpodobně klepete na čelo a kroutíte nade mnou hlavou. Když jsem tak zaneprázděná, tak jak si najdu čas na to, číst si ještě časopis? Ale ruku na srdce, vždycky máte aspoň trošku času, akorát je ho míň než normálně, a tak nám přijde, že nemáme žádný. Já si třeba našla chvilku večer a v klidu si časopis prošla. Nebo ráno u snídaně. A hned budete mít inspiraci pro celý další den.


Já taky většinou, když nemám čas, tak si ani nestihnu vymyslet outfit, a pak se rozčiluju, že pořád nosím to samý atd. Možná jsem jediná, ale mně taková věc prostě dokáže zkazit náladu. Ale s nějakou mojí oblíbenou věcí je to hned lepší. Prostě do outfitu zapojte oblíbený náramek, tričko nebo prstýnek.


I my jsme neodolaly a zkusily mix it.  Je to ňamka. A ňamky mají takovou zajímavou vlastnost. Toitž, že vám dokážou zvednout náladu.


A pokud už nás čtete dlouho, tak jste si určitě všimli, že já ňamky ráda. Takže jsem si jednu musela vzít s sebou i na svačinu. A navíc to vypadá hezky!
P.S. snědla jsem to hrozně rychle, pst!


 To ani moc rada není, ale mně pomáha když si prostě všechno sepíšu, označím nebo podtrhnu. A navíc, když toho mám fakt hodně, tak pak zapomínám i na to, že jsem si chtěla dát sešit do tašky a samozřejmě na to pak zapomenu. Takže ano, i takový věci si můžete sepsat.


Názorná ukázka mých seznamů. Většinou ale nejsou tak hezky napsaný a je tam asi miliarda odrážek.


A co může být po takovým dni lepší, než se večer osprchovat ve sladké čokoládě a pak se zabalit do fluffovatýho župánku? A nejlíp se usadit v naducané posteli s knžkou? Já vám to řeknu. Nic.

Tak snad už teď víte, jak se vyhrabat z přepracovanýho dne a nezbláznit se u toho. A jestli opravdu nemáte čas ani na tyhle maličkosti, tak je mi vás líto a řekla bych, že už vám opravdu nezbývá nic jinýho, než upadnout na zem a na všechno se vykašlat.
Kejt

7 komentářů:

  1. ten čokoládový sprcháč musí určitě božsky vonět, musím někdy zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky když mám hodně moc učení tak mi připadá,že nemám na nic jinýho čas..A to s tím zapisováním je skvělá věc..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. stroj času by se hodil vždycky :-D
    http://myvoguepancake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mixit jsou naprosto úžasné, že :)
    S učením Ti naprosto rozumím, mám pak vždycky pocit, že témeř nemám čas na nic jiného :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, ten mixit chci taky! Všichni si to chválí, jen já to ještě neměl. :-(
    A "what to do" seznam by byl fajn i v mém režimu, děkuji za nápad. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. To s tím oblečením mi taky dokáže pokazit náladu, nejsi jediná, neboj :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mix It jsem ještě nezkoušela, ale co se týče toho sprcháče, tak musím uznat, že ten pocit sama zbožňuju. Po teplé sprše do fluffovatého župánku, tak jak jsi napsala, ideální večer. :-)

    OdpovědětVymazat