17. 4. 2014

We don't do fashion, we are fashion

Je to jen maličkost (bože, já jsem jima fakt posedlá, zastavte mě někdo), ale může to změnit celý váš den. Ať už je to prstýnek, nová sukně nebo jenom dobrý pocit. To jak se oblékáme nás ovlivňuje. Nebo přinejmenším mě. A tenhle článek bude o mně. Zase. Znovu jste dostaly možnost zjistit  o mně něco dalšího. Tentokrát to bude o tom, jak se oblékám. A nebo ne, beru to zpět. Tohle vůbec nebude o mně. Bude to o té dřevěné věci, co stojí támhle v rohu. Totiž o mé skříni nesíci jméno Šatník. Ano, oficiálně věnuji tento článek mé skříni. Tečka.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
1. Co je nejnovější kousek v tvém šatníku?
Nejnovější je tahle sukně, kterou vidíte výše. Jen o kousek předběhla moje nový rifle. Ale je opravdu nejnovější z nejnovějších. Už dlouho jsem chtěla prostě jednoduchou sukni, protože se s ní dá kombinovat absolutně cokoli.


2. Co je nejstarší kousek v tvém šatníku?
Tak snad vám je jasný, že to není úplně nejstarší kousek, protože to by znamenalo, že byste tady měli obří fotku roztrhaných ponožek nebo starýho pyžama a to asi není zrovna to, co vás zajímá, jestli se nepletu. A taky se hrozně omlouvám, ale moje lenost dosáhla takových rozměrů, že nejsem schopná vytáhnout paměťovku z počítače a jít tu fotku vyfotit znova, takže je mi líto. Ale když přimhouříte očka, tak můžeme dělat, že je to ostrý. Jinak tohle tričko mám fakt věčnost a pořád mi je!


 
3. Nejdražší věc ve tvém šatníku?
Tenhle super mega chlupatej kožíšek. Možná není úplně nejdražší, ale jsou prázdniny, komu by se chtělo počítat. Nosila jsem ho celou zimu a je to moje malý (malý?malý?je to kožich poroboha!) morčátko.


4. Nejoblíbenější věc vůbec?
Nemohla jsem si vybrat, ale tohle byly první dvě veci, které  mě cvrnkli do nosu (kecám, ale bylo to v Popelce). První věcí jsou džíny, které sice nemám ještě ani týden, ale mám je hrozně ráda a nejradši bych je nosila dnem nocí. Druhou jsou nadkolenky, který vypadají dokonale se vším.


5. Nejlepší koupě?

Tohle tričko jsem si koupila asi za 30Kč v Ann Christine a je naprosto univerzální. Můžete ho nosit k sukni, legínám, riflím, kraťasům...Dole se dá zavázat do uzlíku a jednou už mě moc nebavilo, tak jsem si na něj přidělala cvočky.


6. Jakou věc ve tvém šatníku všichni nenávidí, ale ty miluješ?
Já žádnou takovou věc vyloženě nemám, ale řekla bych, že tohle tričko na to docela sedí. Spoustě lidí to přijde trapný a divný a myslí si, že to nosí všichni apod. Ale mně se líbí, že to vypadá hrozně pohodlně, v létě je to úplně nejlepší a co na tom, že se to někomu nelíbí? Hlavní je, že se v tom cítím dobře.


7. Nejhorší nákup?
Tohle je divná otázka. Já nemám žádnou věc, které bych litovala, že ji mám. Já si pořádně rozmyslím, než si něco koupím (zvlášť když si to neplatím sama). A vůbec neznamená, že tohle tričko nemám ráda. Ale třeba teď bych si už něco podobnýho nekoupila. Prostě už se to na mě nehodí. Ale pořád je super do těláku, jako pyžamo a nebo jen tak na doma.


8. Ukaž tři věci, které máš právě teď nejradši!
Hrozně se mi líbí tenhle crop top (nechápu jak bych to řekla v češtině, takže tak), akorát ho moc nemám s čím nosit. Ale však já ještě něco vymyslím! Další je tenhle svetr. Vypadá trošku jako meloun (moje logika) a je taky trošku crop. Poslední dobou jsem ho nosila fakt hodně. A poslední věcí jsou tyhle linky, který jsem si koupila o víkendu a hrozně mě to baví. Sice to není oblečení, ale vy tak hezky umíte mhouřit ty očka, tak to můžete zkusit ještě jednou, co?


Tak a to je vše. Tag měla jedna youtuberka, já jsem si akorát přeložila otázky a trošku je upravila, klidně tenhle ho udělejte taky, mě hrozně bavil. 
P.S. Chtěla bych poděkovat svému sponzorovi (to jest mé mamince), protože bez ní by tenhle článek nebyl!
P.P.S. Nezapomeňte se usmívat, protože i když budete krásně oblečení od hlavy až po paty, nebude vám to nic platný bez toho jednoho malýho úsměvu (v mém případě obřího, zubatýho úsměvu).
Kejt

5 komentářů:

  1. moc pěkný TAG! :) mě též moda ovlivnuje, pokud se v něčem necítím dobře tak hned mám pocit, že i špatně
    vypadám a špatně se chovám → trochu to kazí den no :/ takže se takovým kouskům vyhybám ... :D

    OdpovědětVymazat
  2. super tag! :) možno ho prevezmem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je boží!:3
    vendysssworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat