14. 5. 2014

Even 5 little things can mean everything

Psali jste, že máte rádi články o nás a myslím, že už toho víte docela dost, ale stejně mě pořád neznáte úplně dokonale, takže vám před oči nacpu další článek o mém životě. Napadlo mě, že bych mohla vždycky psát o pěti věcech na nějaké téma. A tentokrát můj mozek zplodil 5 věcí bez kterých bych nemohla žít. Ale opravdu jenom 5 věcí, takže se omlouvám nutello, pizzo a i tobě čokoládo...řeklo se jen pět věcí. Taky byste nejradši vyletěli někam do nebe a nakopali tomu počasí zadek za to, jak je příšerný? Já teda jo. Ale zrovna svítí sluníčko a já tady sedím a píšu článek pro vás. Takže je to zatím vše v nejlepším pořádku.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

1, Knihy
Bez těch bych vážně nemohla žít. A protože pět věcí je opravdu málo, obešla jsem to a řekla jsem si, že každá z těch věcí bude nadkategorií pro další. Takže sem se třeba počítá i Vogue. Jinak nechápu, jak někdo může nečíst. Znáte snad něco lepšího, než se začíst do příběhu a na chvíli odejít z toho vlastního? Jestli jste odpověděli ne, bod pro vás. Jo a taky sem zahrnuju i psaní, protože bez toho bych nepřežila už vůbec.


2, New York
Já vím, že je to divná věc, ale já tam prostě jednou pojedu ať se vám to líbí nebo ne. Samozřejmě tohle není moje fotka. Ale jednou bude! A taky sem zahrnuju obecně cestování, bez kterýho bych byla ztracená, ale prostě co se dá dělat - New York tomu vévodí. Znovu, vím, že je to divný, ale mně se prostě tak líbí ten ruch, vzhled, jídlo, lidi i ten vzduch v New Yorku, až bych řekla, že jsem trošku cvok do toho města.


3, Káva
Ts, přece jste si nemysleli, že složku jídlo vynechám úplně! Ano, pod tohle se řadí i nutella, pizza a čokoláda, takže vidíte, našlo se tu pro ně místo. Tentokrát chápu, že někdo kafe nepije, protože někomu sedne a někomu ne, ale já se můžu s klidem (teda moc ne, protože pokaždý, když přijde řeč na kafe, dostanu takový divný blažený výraz) prohlásit za absolutního milovníka a taky závisláka kafe.

 

4, Rodina
Napřed jsem si řekla, že to sem dávat nebudu a řeknu, že tohle je prostě článek o věcech a že je jasný, že svou rodinu miluju. Ale pak jsem prostě nemohla, protože rodina je pro mě ze všeho nejdůležitější. Jsem moc ráda, že ji mám, že je tady pořád pro mě a že se k ní můžu kdykoli vrátit. A navíc např. kafe je nejlepší, když ho pijete s někým dalším, nejlépe také milovníkem té již zmiňované tekutiny, a těch já mám kolem sebe požehnaně. A samozřejmě se sem řadí i přátelé! A morčata.


 5. Móda
Doufám, že si teďo mně nemyslíte, že jsem povrchní, ale dlouho jsem přemýšlela, co bude ta pátá věc. Napřed jsem přemýšlela nad hudbou, ale nakonec zvítězila móda. Jednou bych se okolo ní chtěla pohybovat i v práci (jestli si rozumíme) a prostě mě hrozně baví. Ať už jde o otáčení stran Vogue, prohlížení outfitů na tumblr, nakupování nebo výmýšlení outfitů. 

Jak jste si nejspíš všimli, všechny fotky v tomhle článku jsou černobílé, ani nevím proč, ale líbilo se mi to, takže tak. A taky jenom první fotka je moje, zbytek je z tumblr. No, teď mě zase znáte o něco líp, ale protože i já mám ráda takový články, rozhodně mi napište něco o sobě do komentářů (nemusí to být celý článek!).
P.S. To sluníčko už zase nesvítí.
Kejt

6 komentářů:

  1. Máme rády stejné věci.:) Přestože od knih si dávám pauzu a pořád to čtení odkládám, nechápu to, dřív jsem byla schopná přečíst jednu knihu denně.. :)) Já jinak nemusím slovo móda,ale což, povrchní to není:D a taky mám "módu" ráda :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. se všemi body to mám stejně, snad kromě těch knih :D taky děsně miluju New York ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne obrázky <3 ja zas nemôžem žiť bez Maminy pizze a tanca <3 a New York to je proste nebo <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám tiež rada nádych čiernobieloch fotiek a taktiež chcem v budúcnosti niečo robiť s modou

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa s Tebou asi moc nezhodnem v týchto veciach, ale veľmi dobre sa mi to čítalo :)
    a krásne fotky :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  6. Ztotožňuji se s tebou hlavně u knih. Většina lidí mě vidí jako jednoho z největších knihomolů, co kolem sebe mají a já se jim ani nedivím :D I když časopisům zatím moc neholduji, protože mě móda moc nezajímá. Co nejraději čteš?
    Já bych asi na seznam pěti nejdůležitějších věcí o mě zařadila sport, protože bez něj bych asi opravdu nevydržela :) Jinak moc zajímavý článek, možná se inspiruji a udělám něco podobného :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat