21. 5. 2014

Fall in love with your life

Ti z vás, co mají lepší paměť (pro ty z vás co nemají - vítejte do klubu), si určitě ještě pamatujou na článek, kde jsem psala moje cíle. Že bych chtěla začít jíst zdravěji, víc číst, posilovat, fotit...No a od té doby už nějaký ten čas utekl, a tak jsem vám chtěla dát vědět, jak na tom jsem. Možná vám dát i nějakou tu inspiraci. To by mě zajímalo, jestli jsem někdy někoho inspirovala, když už tak možná tak k tomu jít jíst. Tak doufám, že na mě budete hrdí, že jsem udělala nějaký pokroky a jestli ne, tak mě za to klidně sprdněte, aspoň budu mít motivaci. Jinak poslední dobou všechno pěkně utíká, nezdá se vám? Škola už bude za chvíli končit (pro mě skončí celá základka, příští rok do prváku!), venku je hezky (jestli tak chcete nazvat to dusno) a tak nějak je všechno hezčí. Aspoň pro mě. S muffinem je všechno hezčí.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more
Jíst - hned můj první cíl. Ale nebojte, tak jednoduchý to nebude (to by mi totiž nedělalo sebemenší problém). Chtěla jsem mít lepší snídaně a celkově jíst líp. A myslím, že takovej muffinek s višněma a ovesnýma vločkama k zahození není. Nebo tousty s pribiňáčkem a banánama, co jsme měly dneska (zní to trochu podivně, ale byla to ňamka, mé bříško to může potvrdit). Vlastně jsem poslední dobou hodně vařila a pekla, asi vám sem pak dám o tom i článek. Ať už se budete bránit jakkoli, jídlo sem propašuju vždycky.


Další věc byla posilovat. Jenže hned jak jsem si tenhle cíl zadala, jeli jsme na švp a tam jsem moc možností neměla, ale hned, jak jsem dojela domů (dobře, tak ne hned, ale o tři dny později), zase jsem se do toho dala. A docela mě to baví! Takže tady mě taky můžete pochválit!

Potom jsem si řekla, že se chci víc věnovat blogu. Možná bych mohla ještě trošku víc, takže tady mě klidně seřvěte. Ale hele co dělám, píšu článek! A jinak vám moc děkujeme za komentáře, za všechno (113 - děláte si srandu? prosím, neděláte, že ne? :)) Sámo, že mluvím i za Bett a Tess.


Knížkám jsem se taky chtěla věnovat víc, a tady jsem tak nějak uprostřed. Možná bych mohla číst ještě víc, ale náhodou jsem přečetla L.A. Candy od Lauren Conrad a je to docela dobrý, i když bych od toho možná čekala něco víc, když to všichni tak milujou. Teď zrovna čtu Eldesta (dvojka od Eragona) a Vyhnání Gerty Schnirch. Je to krásně napsaný, čte se to dobře, ale je to smutný. A docela jsem se do toho začetla, takže doporučuju. Jinak ta autorka u nás byla ve škole, máme s ní i fotku (to je co? je ze mě úplnej lovec celebrit).


Pak jsem se chtěla věnovat víc módě a dokonce jsem si udělala i wishlist a hned jsem si splnila jednu věc! Šaty. Napřed jsem měla vyhlídnutý jedny modrý v HM, ale nakonec zvítězily tyhle, taky z HM. Nejsou k sežrání? (abych vás taky nesnědla) Jo a krajkovaný mají celý záda. A využila jsem slevu z Elle, takže mě stály jen 200 Kč.


Chtěla jsem si zdobit pokojíček. Teda, tak v tomhle jsem dost selhala. Ale ozdobila jsem si poličku deskou, To je, co? Taková velká dekorace, to byste ode mě nečekali. (ale je to hezký)


Víc fotit. Hm, tak v tomhle jsem taky moc neuspěla, ale byli jsme fotit s fotokroužkem, tak aspoň to. Ale teď mi to vnuklo myšlenku, že bych mohla jít fotit o víkendu. No vidíte, bez vás by mě to nenapadlo! To pro vás totiž píšu tenhle článek, takže za to můžete vy. Tečka.


DIY - to byla další věc. Tak jo, přiznávám se, taky nic moc (nemlaťte mě!). Ale ustřihla jsem si dvě trička. Jedno je to modrý, co už jste viděli nahoře u posilování a tohle je to druhý. To tričko bylo ze sekáče za 30 Kč, až na to, že jsem si to ustřihla moc krátký. Ale tak v létě by to šlo. Beztak bude zase hrozný vedro.


A už úplně, ale úplně poslední věc - chtěla jsem nosit hezčí outfity. Teď, když nad tím, tak přemýšlím, tak je to docela divnej cíl. Ale co. Moc nevím, jak bych to posoudila, ale aspoň se vám pochlubím, že jsem si přerovnala šuplík s oblečením (jste na mě hrdí?). Tak.

Doufám, že jsem vás neobrala o drahocenné minuty vašeho života a že jste si to užili. Taky se vám omlouvám, že je to docela dlouhý, když já vždycky začnu psát a pak už to se mnou jede z kopce. A chcete říct tajemství? A víte co, já vám to stejně nepovím, musíte si počkat!
Kejt

4 komentáře:

  1. ten muffin vypadá úžasně, určitě dej někdy recept! :) a krásné šaty <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jee muffin♥♥Knížka a šaty jsou naprosto skvěle nafocený:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Muffiny jsou nejlepší a to platí i o ostatním jídle :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Fotka toho kostola je pekná, mám rada fotky zo spodu. Tvoj prvý cieľ sa páči najviac. ;)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat