5. 5. 2014

Home isn't a place, it's a feeling

Když čtete tento článek jsme už druhý den pryč. Lépe řečeno na škole v přírodě a já se právě asi divím co tu proboha dělám. Jedeme do Blanska, kde máme s Kejt obě babičky, takže se samozřejmě budeme v noci plížit z areálu k nim domů pro jídlo....Ehehehe (neberte to tak vážně, je to jen teorie). No pro mě je ale Blansko něco jako druhý domov a znám to tam skoro stejně dobře jako Brno. Každý asi máte místo, kde se cítíte dobře a o těchle svých místech vám napíšu.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Knihovna
Vůňe knížek, klid, prostě  místo, kde si můžete odpočinout bez toho, aby vás někdo rušil. Samozřejmě to platí i pro knihkupectví, ale to je mi pak vždycky líto, že nemám peníze a nemůžu si nic koupit...Ale i tak ♥
 

Kino
Ano, opět se projevuje moje film milující stránka. Jakmile prostě dojdu někam, kde voní popcorn a podél zdí jsou filmové plakáty jsem doma. Hodně to asi vystihuje nápis ,,V kině jako doma." Já se navíc vždycky těšími na trailery skoro stejně jako na film :) 
Untitled 

Olympie
V Brně asi největší nákupní centrum. (Ano majítam i kino...) Miluju vůni nového oblečení nebo když si můžete po dlouhém nakupování sednout do pěkné kavárny a dát si kafe. Navíc obchody s oblečením, kino, knihkupectví a kavárny to všechno v Olympii je, takže... :)
To je zrovna naše nejoblíbenější kavárna :)

 Fictional worlds
No, já prostě neodolám, stejně se nejlíp cítím v Bradavicích, v Terabithii, v Narnii, na Zimohradu, na Baker Street, v Panemu (jako vážně????), v Rosewoodu nebo v nějaké alternativní realitě. Teď si musíte myslet, že rohodně nemůžu být normální...taky nejsem

Fotos do mural 

Tak snad nejste článkem zděšeni. Pochybuju, že se na švp dostaneme na blog, ale i tak děkujeme za komentáře ♥
Tess 


2 komentáře:

  1. mám stejná oblíbená místa včetně těch fiktivních světů :D :)

    OdpovědětVymazat