10. 5. 2014

Honey you should see me in a crown.

Napřed se chci omluvit, že jsme včera nepřidala článek, ale bylo mi nějak špatně, takže jsem si šla lehnout a usnula jsem. Probudila jsem se až večer a to už jsem neměla náladu nic psát, takže píšu dneska. Včera jsem se vrátila ze školy v přírodě. Byla to moje poslední ŠVP na škole na které jsme, takže jsem si ji chtěla pořádně užít. To se až na výjimky povedlo, takže jsem spokojená. Ale jsem ráda, že jsem doma.
Když jsem se večer probudila, snažila jsem se upéct macrónky. No...řekněme, že tak z 200 metrů by to vzdáleně připomínat ty pravé macrónky mohlo. Sice to vůbec nechutnalo tak, jak by asi mělo, ale pozřít se to dalo. Asi to budu muset zkusit znova :)
Říkala jsme si, že jsem dlouho nedělala žádný TAG. A jedna česká youtuberka/blogerka natočila tag, který se mi moc líbil, takže jsem se rozhodla ho udělat taky. Ona si ho teda viděla u francouzských youtuberek a upravila si ho. A jelikož neumím francouzsky ani slovo, rozhodla jsem se ho udělat s tou její úpravou a něco přidat podle sebe. Je to tag o písničkách a jmenuje se La chanson qui ( asi půl hodiny jsem hledala, kde se píše na klávesnici Q!!)

.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Písnička, která mě dokáže rozesmát (nebo spíš rozveselit)

Já vím, že teď hraje snad úplně všude, ale mě prostě vždycky zvedne náladu.

Písnička, která mi dodá energii

Já mám víc písniček, které mi dokážou dodat energii. Tohle je jedna z nich. Vždycky když ji slyším mám chuť začít skákat a ječet (někdy to vážně dělám, pustím si ji co nejvíc nahlas. Jenom nevím co na to říkají sousedi.) 
Písnička, kterou jsem poslouchala když jsem byla malá.


U téhle otázky jsem vůbec nevěděla co mám vybrat. Když jsem byla úplně malinkatá, neposlouchala jsem asi nic. Spíš jsem si zpívala písničky z pohádek a seriálů. Třeba z Bill a Ben, něco o pošťákovi, Bořek stavitel a tak. Pamatuju si, jak jsem ve školce vždycky tancovali ptačí tanec, takže tahle "písnička" mi připomíná dětství asi nejvíc. Ale s našima jsem vždycky poslouchaly třeba písničky o Svěráka a Uhlíře :)

Písnička, při které se dá dobře vzpomínat. Postě vzpomínám na minulost a tak.

Tohle je jedna z mých vůbec nejoblíbenějších písniček. Ne že bych si ji pouště vždycky,když na něco vzpomínám, ale nějak mě vrací do minulosti :)

Písnička, kterou máme oblíbenou se svými BF(Tess a Kejt)


Tak těch je taky spoustu, ale momentálně je to asi  cokoliv spojený s Sherlockem. Ale taky máme oblíbený písničky z Frozen a spousty dalších.

Písnička, která mě dokáže rozbrečet.



ÁÁÁ těch je taky spoustu. Často to bývají písničky z filmů, protože k tomu zním ten příběh. Třeba Zlodějka knih. To mě dokáže rozbrečet vždycky. Ale naposledy mě hrozně dojala tahle písnička. Je hrozně krásná a ten klip se mi taky moc líbí.

Písnička, při které se mi dobře učí.

The XX mám moc ráda a Intro je jedna z mích nejoblíbenějších. Hrozně dobře se mi při ní učí. Nevím čím to je ale dokáže mě uklidnit. Hlavně mám ráda tu deseti hodinovou. Jednou jsem ji poslouchala 2 hodiny a neoposlouchala se mi!

Písnička, kterou nesnáším. 
No tak to jsem nemusela slouho přemýšlet. Vážně nemám ráda cokoliv od PSY a taky moc nemusím český písničky.

Písnička, kterou poslouchám když jsem osamělá.

Sice nemám Rihannu moc ráda, tahle písnička je krásná a když se cítím sama, vždycky ji poslouchám.
To by byl celý TAG, Snad se vám líbil. A na konec přidám ještě pár oblíbených písniček, které poslouchám pořád.







A spousta dalších, dalších, dalších a dalších.....
Bett

3 komentáře:

  1. tyhle songy mám taky moc ráda a ten citát na začátku je úplně přesnej! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Písnička, která dodá energii, Highway to Hell rozhodně! <3 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Spoustu z nich znám a ty co neznám, tak ty si určitě poslechnu:).

    OdpovědětVymazat