1. 5. 2014

Look into sun, close your eyes and enjoy your life

Všichni nejspíš známe ten pocit změny. Pocit, že teď všechno bude líp, čekáme na ten den, kdy má nastat obrat a ono nic. Já se takhle upínala k dnu po přijímačkách, čekala jsem, že pak začnu líp jíst, budu šťastnější, ale spíš mi přijde, že ten den je pořád někde přede mnou. Sice jsem šťastnější, dostala jsem se na školu (ale musím si vybrat na jakou, fakt bych vám to nepřála), jím docela zdravěji a dokonce i posiluju, ale pořád to není ono. A abych se víc motivovala (ale i vás!) a uspíšila ten den změny, bude tenhle článek o mém vysněném životu. Samozřejmě ne doslova, to by pak znamenalo, že tenhle článek bude plný Bradavic, kouzel, cupcaků a kdo ví čeho ještě. Ale těch už tady bylo.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Představte si, že se ráno probudíte do slunečného rána, uděláte si lívanečky, kafe a u toho si čtete Vogue. A teď to porovnejte s rychlou snídaní, nedopitým kafem a zalepenýma očima. Myslím, že dokážete pochopit, co přesně chci změnit a jak chci, aby moje ráno vypadalo. Samozřejmě lívanečky si asi ve všední den neudělám (buu).


Začala jsem posilovat podle youtuberky blogilates. Má tam super cviky i třeba jenom na deset minut. Já dělám na břicho, ale má tam i na nohy, těžší i lehčí. Já to zatím zase tak nedávám, ale trpělivost, trpělivost! A ještě bych chtěla hrozně začít běhat, ale v centru to moc nejde. Možná se ale v létě dokopu a konečně půjdu (jestli ne, dokopete mě vy). Jinak jsem slyšela, že Jillian Michals (Bett podle ní posilovala, ale pak to vzdala - je to fakt těžký) je taky dobrá, ale to už bych nedávala vůbec, navíc je to na půl hodiny. A nezapomeňte na obrázky na weheartit/tumblr/pinterestu, ty vás inspirujou vždycky!


V tomhle odstavci jde především o vás. Chtěla bych se víc věnovat blogu, vymýšlet víc článků a psát víc slov. Doufám, že se mi to podaří, nám všem a že sem budete chodit rádi! Já to miluju a doufám, že nám to vydrží!


Chtěla bych víc číst, přijde mi, že poslední dobou jsem všechny ty příběhy zanedbávala a těším se, až se do nich začtu! A taky bych sem zařadila psaní. Jednou se chci psaním živit a dala jsem si za úkol se tomu víc věnovat. Jak říká jeden citát: Write something today, even if it sucks. Takže jestli je tenhle článek na nic, moje vina to není, to ten citát!



Víc se věnovat módě. Chtěla bych trošku změnit svůj styl oblékání nebo spíš si pořídit víc takových základních kousků. Třeba nějaký svetr, kimono, jako vidíte pod číslem tři. Hrozně bych chtěla klasický černý kraťasy do pasu (7). Taky by se mi líbilo víc doplňků (4,8). A další jednoduchý věci jako jednoduchý trička, džíny do pasu, šaty nebo flanelová košile (6, 2, 5, 1).


Taky jsem si plánovala, že si trošku změním pokoj. Teď jsem si v Ikea koupila tuhle děsněbožsky vonící svíčku (furt k ní čmuchám). Chtěla bych si pořídit křeslo, polštářky atd. Říkala jsem si, že bych pak na to udělala wishlist (co vy na to? jsem jedno ucho).


Nedávno jsem byla na zahradě fotit a dneska půjdu s fotkroužkem zase, tentokrát do města. Chtěla bych svůj foťáček používat častěji a zkoušet všechno možný! Jinak na téhle fotce jsem se pokoušela zachytit nádherný červánky.


Možná už víte, že jsem posedlá DIY a nehodlám se toho vzdát. Naopak bych chtěla vyrábět víc, třeba i něco většího. Příští týden se tady objeví článek na téma DIY, kdo uhádne co to bude??


→ A sice už tady něco podobnýho bylo, ale chtěla bych zkoušet různý outfity (tím nemyslím měnit barvu ponožek, jen jsem neměla jinou fotku, no!) a prostě se tím vším víc zabývat. Navíc jsem od maminky dostala za přijímačky americkej Vogue a má neuvěřitelných 648 stran! Juhů! Teda, první text začíná na straně dvě stě. Ale co, i ty reklamy jsou pěkný.

Teď když jsem si to všechno tak pěkně shrnula, tak doufám, že si to všechno vyplním a budu na sebe pyšná! A chci být pyšná i na vás, takže se nechte inspirovat a udělejte si zítra třeba lívanečky a užívejte si sluníčka, vzduchu, života!
Kejt

8 komentářů:

  1. Jakokdybych to říkala já,chci přesně to samí co ty..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Blogilates je super! A máme stejné Béčko z Ikea :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pár věcí máme společných,taky jsem se dostala na obě školy a naštěstí už jsem vybrala tu ''favoritku'' :D bydlím v Praze,ale místo na běhání jsem našla a teď se snažím uběhnout 10 km :) cvičím přes rok a také jsem začínala s blogilates - teď už jedu třeba i dvě hodiny :) co se týče módy,ráda bych se jí víc věnovala,ale chtělo by to víc peněz :D a blog sem zanedbávala tak moc,až jsem se radši začala podepisovat jako anonym,aby nebylo vidět,jak na něj prdím :D doufám,že ti všechny tvoje plány jednou vyjdou!!

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych chtěla změnit pár stejných věcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. držím ti palce se změnou života .Myslim ze když něco opravdu chceme a jdeme si za tím dostaneme to!Zivot jako z Vogue a život s Vogue to je můj sen,který díky tvrdé dříne již z časti ziju.Jeste chybí dosti podstatná čast a sice me vysněné povoláni a přítel ....
    xoxo
    http://myvoguepancake.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To jídlo ♥!! a z toho wishlitu bych brala tu kostičkovanou košili :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, lievance vyzerajú úžasne. Krásny blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí takové články, rozhodně na prd neni :). Take bych se rada jednou živila psanim. A bohužel Jillianino pulhodinove cvičeni patři k nejlečim, 10 minut opravdu nestači :/. Jina přeji, at se ti daři, vim, jak je těžke donutit se cvičit nebo běhat v centru :/. Mame velmi podobna přani, jak s modou, tak blogem a focenim. A taky snidani! :D:)

    OdpovědětVymazat