19. 5. 2014

Never stop. Never stop fighting. Never stop dreaming.

Další pondělí, další týden, další problémy. Teda ono těch problémů moc není, akorát je na všechno málo času a nikdy nejde stihnout všechno co by si člověk přál. A když si to uvědomíte, a pak vám dojde, co všechno jste chtěli udělat a nestihli jste to, jste na dobré cestě propadnout depresím. V dnešním článku vám napíšu, jak se s podobnými chvilkami špatné nálady vyrovnávám já, ať už jsou kvůli čemukoli.

(2) Tumblr 
1. Knihy
Už jsem si říkala, že to sem nedám, protože mám knížky skoro v každým článku, ale tak to prostě je. Bez knížek si nedokážu život představit, možná proto, že bez knížek bych skoro žádný život neměla. Čtení je můj nejoblíbenější únik z reality a na tom se nic nezmění.  Někdy je prostě lepší řešit, že vaši draci rostou moc pomalu a vy nemůžete ovládnout Sedm království, než přemýšlet nad všema hloupostma, co jste kdy provedli.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 
2. Quotes
Já vím. Píšu to tu už po několikátý, ale když si přečtu pár pozitivních citátů, tak se mi vždycky zvedne nálada. I když musím přiznat, že radit někomu jinému je rozhodně lehčí, než se tím sama řídit. 

Tumblr 
3. Hudba
Správná hudba povzbudí snad skoro každého a já nejsem výjimka. Jakmile si pustím nějakou písničku, ať už je smutná a jde o text nebo veselá na povzbuzení, svět kolem tak nějak přestane existovat a občas je to přesně to, co potřebujeme

Untitled 
4. Kreslení
Přiznám se, že pár posledních měsíců kreslím docela dost. Teda ne že bych byla nějak extra dobrá, ale baví mě to a hezky si u toho vyčistím hlavu. 

. 
5. Rodina, přátelé, nejlepší kamarádka....a morče
Svět, kde bych neměla tak úžasnou maminku, tak vtipnýho tátu, střelenou ségru - dvojče, praštěný morčátko a tu nejnej kámošku si nedokážu představit, asi proto, že bez nich bych byla v koncích, o hladu (bez muffinků) a ztracená někde v poušti. Ale vážně každý potřebujeme lidi, kteří jsou nám, po vyslechnutí si našich obav, schopni říct, že jsme pitomí a měli bychom se nad sebou zamyslet. Tak to aspoň chodí u nás. A bez té morčiny, co mě zrovna hypnotyzuje, abych jí dala salát, bych doopravdy nepřežila ♥

Tak snad ne moc dlouhý článek a snad se líbil. Co zlepší náladu vám? Jaký písničky posloucháte, když máte blbou náladu?
Tess 

3 komentáře:

  1. Mě tedy rozhodně zlepší náladu hudba a přítel :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ked mama "depresie" tak nepomáha nic okrem mojho "brata" (najlepšieho kamaráta) a samozrejme kamarátok :) najviac mi pomáha cvičenie a este WeHeart it <3 tam trávim najviac casu a ako môžme zabudnúť na PIZZU :D
    Krasny článok a dufam ze depresie ta budú postihovať co najmenej :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. u 2 to mám úplně stejně! :)

    OdpovědětVymazat