17. 5. 2014

One word can change your life.

Taky vás tak strašně štve tohle počasí? Mě děsně. Dneska jsem šla z tréninku domů a naprosto celá jsem zmokla. Včera zase hrozně foukal vítr a byla zima. Vážně to nechápu.
Včera jsem byla po  hrozně dlouhé době v kině.  Byla jsem s Kejt a Tess na Divergenci. Moc jsem nevěděla co od toho mám čekat, protože jsem z knížky přečetla asi 30 stránek a pak Tess ji musela vrátit do knihovny.
Ale začátek se mi líbil, takže jsem se na film docela těšila. A rozhodně mě nezklamal, pravě naopak. Hrozně mě to překvapilo a okamžitě si potřebuju přečíst ty knížky. Bylo to vážně super.
Říkala jsem si, že bych mohla zase udělat nějaký tag (jo ja vím, že jsem ho dělala i minule, ale nějak mě nic jinýho nenapadlo). Vybrala jsem si tag One Word.



😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
1. Tvoje vlasy? Všude
2. Oblíbená věc? RKJKTHP ( Já jsem nevěděla co mám napsat, takže jsou to začáteční písmena :). R-rodina, K- kamarádi, J- jídlo, K- knížky, T- tanec, H- hudba, P- prázdniny)
3. Sen z minulé noci? Zvláštní (hodně)
4. Místnost, ve které se nacházíš? Zima (brrr)
5. Co bys chtěla být za deset let? Stejná ( možná trochu vyšší, hubenější, chytřejší a taky bych chtěla umět líp péct)
6. S kým jsi strávila včerejší večer? Friends
7. Co nejsi? Normální
8. Poslední, co jsi dělala? Četla (knížku Malé ženy- je to moc hezký)

9. Tvoje oblíbená knížka? Všechny
10. Kdy ses naposledy smála? Dneska.
11. Nejoblíbenější víkendová činnost? Filmy ( A taky samozřejmě spaní )
Finally!!! 🙈 🙉 🙊

12. Tvůj počítač? Děda ( jakože je starej (on není moc starej ale spíš rozbitej)

13. Co je na tvé posteli? Polštářky. ( A asi 6 dek)
<3 | via Tumblr
14. Poslední věc, co sis koupila? Tričko ( s mořskýma koníkama)
15. Domácí mazlíček? Nenormální.

16. Životní sen? Žít ( ne přežívat)
Spread your wings.

17. Co čteš? Malé (ženy)
Romantic

18. Nejoblíbenější herec(herečka)? Benedict Cumberbatch
benny | via Tumblr

19. Facebook, Twitter nebo Skype? Twitter

20. Nejoblíbenější film? Frozen ( Báječný svět shopaholiků, HG...)
November 1st, 2013 @ 20:51:56

21. Tvůj život? Štěstí.

22. Prázdniny? Zážitky ( a cestování a zmrzlina a NYC a svoboda)
.
Bett

5 komentářů:

  1. Benedicta miluju :3,na Divergenc bych se chtěla podívat.Jinak skvělej tag.:)
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ten titulek je přesný! :) pěkný TAG <3

    OdpovědětVymazat
  3. To u nás je jak v létě, takže mě počasí neštve:P:D
    Ta zmrzka a pokojík♥

    OdpovědětVymazat