7. 5. 2014

Our love is their - DIY for Mothers day

Všichni milujeme naše maminky a všichni (doufám) jim to taky každodenně dokazujeme, ale existuje jeden den, který nám přímo nabízí šanci jim za všechno poděkovat. Den Matek je tenhle rok 11.5. Já většinou mámě něco koupím nebo vyrobím, ale tentokrát jsem se rozhodla udělat na tohle téma celý článek. Budou to nápady na DIY pro naše maminky. A i kdybyste své mamince nic nedali, snídaně do postele a obejmutí vždycky potěší. Já mám svoji maminku nade všechno ráda a jsem jí moc vděčná, že je tu pořád pro mě s otevřenou náručí a šťastným úsměvem. A tenhle článek je pro tebe, mami, i když dneska je teprve středa. Zakázala jsem ti tenhle článek číst, takže ho uvidíš až v neděli. Tak se usaďte připravte si nůžky, papíry, látky, všechno co máte po ruce a jde se tvořit.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Tak co? Už jste se připravili? Protože tenhle článek bude fakt dlouhej. První věcí bude vázička. Teda, takovou úlohu jsem tomu určila já, ale může to být klidně kelímek na tužky, na kartáčky, na štětce...Moc se mi to líbí a můžete to klidně udělat i na poslední chvíli. Potřebujete jenom plechovku (od fazolí, rajčat) a něco, čím ji ozdobíte. Já jsem ji nahoře omotala krajkou a dole provázkem, pak jsem obojí přilepila, aby se to nerozdělalo. Můžete to nechat i tak, ale já jsem to ještě doplnila nálepkou a nápisem, aby bylo jasné, na co to je.


Další věc jsem našla na Pinterestu, jen aby bylo jasno, nejsem žádná kopírka, takže přiznám zdroj! Je to ručníček, který si upravíte tak, že do něj pak můžete dár kartáček, pastu a když to máte mokrý, tak si tím nic neušpiníte. A líbilo se mi to tak moc, že jsem to prostě musela udělat. Na tohle si musíte sehnat ručník, nit, nůžky, jehlu, stužku a to je vše. Ručníček mě stál 15 Kč v Ikea. Napřed si vezměte ručníček a přeložte ho tak, jak je to na fotce. Pak ho vždycky sešijte tak, aby vznikly takový kapsičky. Pak na kraj přišijte stužky (klidně i krajku), aby se to dalo zavázat. A to je vše. Kdo by nepochopil, tak tady je to možná vidět líp -> tady!


Další věc není materiální, ale mně se to jako dárek moc líbí. Možná to neznáte, ale existuje stránka Spotify. Můžete si tam vytvořit svůj playlist a je tam miliarda písniček, můžete je hledat zvlášť a nebo v albách, třeba na téma NYC (můj oblíbenec), Francie, workout, k snídani, vánoční, relaxační...No a můžete své mámě (tajně!) vytvořit profil a dát jí tam její oblíbený písničky a nebo třeba styl hudby, co má ráda. Určitě si pak líp odpočine od stresu. Stránku najdete tady.


Tenhle nápad je taky z Pinterestu a je to moc krásný. Potřebujete plechovku a kružítko. Prostě do ní kružítkem uděláte díry ve tvaru srdíček, ale může to být i nápis nebo cokoli. Mně se to moc líbí a navíc to pak hází stíny jako srdíčka.


Další věc (pokud nás už sledujete delší dobu) už určitě znáte. Ale mně se ten nápad fakt líbí, takže vám to budu cpát furt dokola. Je to Tessina světoznámá tapeta. Tentokrát na téma Den Matek, myslím, že to by se určitě líbilo každé mamince.


Další minidáreček je něco, co vaši maminku zaručeně potěší. Chce to jenom vaši fantazii, papír a propisku. Napřed si musíte poskládat krabičku z papíru (já si prostě našla návod na internetu), není to zase tak lehký, ale když na to přijdete, tak už to jde. Potom si vystříhejte menší papírky a napište na ně nějaký zábavný fakty o své mamince, třeba: Když se směješ u našeho oblíbenýho seriálu. Prostě něco, co na ní máte rádi nebo třeba nějaké vaše vtipy, hlášky, citáty...


Tohle se mi moc líbí. Můžete to udělat i sami, z nějakýho ozdobnýho papíru, prostě co vás napadne. My jsme tohle ale se ségrou našly v Marks and Spencer a prostě jsem to musely naší mámě vzít!


Další, ale ještě ne poslední věc je vlastně na nic, ale vypadá to suprově a možná to může být klidně i záložka do knížky nebo do diáře. Návod jak ohnout svorku najdete tady a zbytek už si domyslíte.


Tuhle dekoraci je trošku těžší udělat, ale chce to jenom trpělivost. A navíc, když je to dárek pro naše maminky, tak se obětujeme!


Budete potřebovat nůžky, pravítko, tužku (ta moje je vtipná), tvrdý papír ve tvaru čtverce, látky a jehlu a nit. Umístěte se látky tak, aby každá byla jedna čtvrtka a zastřihněte je podle velikosti papíru. Pak přichází ta otravná část, kdy je musíte sešít. Jak, to vidíte na obrázku. A pak už jenom přebývající látku zezadu přilepíte. Můžete  tam ještě izolepou přilepit provázek, aby se to dalo pověsit, ale i jako opřené o zeď je to pěkná dekorace.


Tak, a když už máme všechny ty skvělý dárečky, ještě nám zbývá je zabalit. Mně se moc zaíbil tenhle nápad, ale vejdou se tam jenom ty menší věci. Ale i tak to vypadá pěkně.


Tleskám. Vážně tleskám, protože vás muselo stát hroznou odvahu a trpělivost dostat se až sem. Ale doufám, že vám tenhle článek na něco byl a vaše maminky budou mít z dárečků radost. Pokud opravdu něco vyrobíte můžete mi to poslat na email v menu, určitě budu moc ráda! A omlouvám se za délku článku. Jo, chápu, už sklapnu.
Kejt

6 komentářů:

  1. Skvělý článek, mě nejvíc zaujal ten playlist, to je skvělý nápad:).

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy :) Možno sa nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou moc hezké nápady :) já mamce možná něco upeču

    OdpovědětVymazat
  4. Jee to je super, tyhle "kity" jednoduše miluju,furt na ně koukám na pinterestu,.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte, potešilo by ma ak by ste sa zapojili do giveaway na mojom blogu :) http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat