12. 5. 2014

Stay close to anything that makes you glad you are alive.

Po týdnu nicnedělání na švp si musím zvykat na školu. Fujfuj. Dneska jsem měli sice na polovinu hodin supl, ale i tak. Musela jsem jít ještě vrátit do knihovny dvě knížky a už teď mě je po nich smutno. :( Jo jo to je úplně normální nebo alespoň u mě ano. Dlouho jsem nepřidala žádné své výtvory (koláže/tapety na počítač), takže se vám zase s nějakými pochlubím. Snad vám to nevadí a aspoň jeden obrázek se vám bude líbit.

Úplně nejnovější, lépe řečeno včerejší. Hrozně dlouho jsem chtěla vytvořit něco, co by aspoň trochu vystihovalo moji posedlost knížkami a filmy. Takže tadáá :)
http://1.bp.blogspot.com/-TKn0BdHs_20/UqzDa-1dRkI/AAAAAAAAB7Y/t3KJxQ6aPmQ/s1600/read+more.png
 Vyrobeno pro moji úžasnou maminku. ♥♥♥

 Tentokrát pro Kejt, ona by mě asi snědla, kdybych jí nedodávala nový tapety...

 Pro mamčinu kamarádku k narozkám. Ona je totiž hrozně posedlá čokoládou :D

 Už trošku starší, ale popravdě jeden z mých oblíbených. Mám totiž hrozně ráda modrou barvu. Vždycky mě uklidní a kdybych mohla, tak si pokoj přemaluju na modro.
 
Tak jo tohle je už od února, takže už je to nějaká doba. Vyrobeno pro moje dvojčátko Kejt k Valentýnu. ♥ 

Tak snad se líbilo. Taky něco kutíte, ať už na počítači nebo prostě DIY? Co poslední dobou děláte?
Tess

6 komentářů:

  1. úžasný! nejvíc se mi líbí ta poslední koláž, ááách, samí mí idoly ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si vytvářím tyto tapety v PC :D jinak ta poslední a Dicaprio <33 ..

    Zvu tě na Giveaway: http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/05/printic-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné koláže! Nejlepší je asi ta mudra, taková uklidňující:).

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, klobouk dolů. Můžu se zeptat v jakém programu to děláš?
    Jimmy Elle

    OdpovědětVymazat